تساوی فولاد و استقلال در شب جنجالی آزادی ، آبی ها 2 امتیاز دادند و به صدر رفتند

به گزارش هنجس بلاگ، نبرد فولاد و استقلال در نهایت برنده ای نداشت تا آبی ها 2 امتیاز حساس را در تهران از دست بدهند.

تساوی فولاد و استقلال در شب جنجالی آزادی ، آبی ها 2 امتیاز دادند و به صدر رفتند

به گزارش خبرنگاران استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 17 امروز آدینه در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با نتیجه تساوی به خاتمه رسید.

شاگردان ساپینتو که سرمربی خود را به علت محرومیت روی سکوها می دیدند بیشتر زمان نیمه اول را در اختیار داشتند اما این فولاد بود که زهردارتر کار کرد و در دقیقه 18 روی غفلت مدافعان آبی این مجید علیاری بود که با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

بعد از این گل آبی پوشان فرصت های خوبی را روی دروازه فولاد ایجاد کردند که پیمان بابایی هر آنها را هد داد. او در یکم مصاف تک به تک توپ را به دستان کنت گلر فولاد کوبید و در صحنه دیگر هم ضربه او به تیرک دروازه میهمان برخورد کرد تا در نهایت نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به خاتمه برسد.

در نیمه دوم اما با مصدومیت کریستوفر کنت شهاب گردان جایگزین گلر خارجی فولاد شد. همین اتفاق در ادامه باعث شد تا آبی ها روی اشتباه گردان در دقیه 62 به گل تساوی برسند. گردان در این صحنه به جای دفع توپ سایه آن را نشانه گرفت و توپ رد شده از دستانش با ضربه سر مرادمند به محمد محبی رسید تا او با یک کنترل دروازه خالی فولاد را باز کند.

در ادامه اما آبی ها چندین بار موقعیت گلزنی داشتند که در یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی داور اعتقادی به این موضوع نداشت که این اتفاق باعث اعتراض شدید شاگردان ساپینتو و نیمکت نشینان این تیم شد. این بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر یک به خاتمه رسید تا استقلال با 15 امتیاز موقتا به صدر جدول برود و فولاد هم با 11 امتیاز در رتبه ششم قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3827

به "تساوی فولاد و استقلال در شب جنجالی آزادی ، آبی ها 2 امتیاز دادند و به صدر رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی فولاد و استقلال در شب جنجالی آزادی ، آبی ها 2 امتیاز دادند و به صدر رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید