تم تولد بزرگسال مدل جنتلمن (تم سیبیل و پاپیون)

به گزارش هنجس بلاگ، برای تولد بزرگتر ها می توانید از تم های مختلفی بهره ببرید. در اینجا تم تولد بزرگسال مدل جنتلمن وجود دارد که برای تزیین وسایل، بک گراند، خوراکی و تزیینات تولد از مدل سیبیل، کلاه، کروات و پاپیون مشکی استفاده می گردد.

تم تولد بزرگسال مدل جنتلمن (تم سیبیل و پاپیون)

تم تولد عظیمسال مدل جنتلمن، یک تم شیک و جذاب است که آقایون در هر سنی می توانند از این تم زیبا استفاده نمایند. درست کردن آیتم های این تم بسیار ساده است و حتی بیشتر آن ها را می توانید با استفاده از مقوای سفید و مشکی و قرمز در منزل درست کنید.

خبرنگاران در اینجا مدل های جالب و متفاوتی از انواع آیتم های مناسب تم تولد جنتلمن برای شما آماده نموده است که با استفاده از آن ها می توانید جشنی شیک و منحصر بفرد داشته باشید.

ایده جالب برای تم تولد عظیمسال مدل جنتلمن

اگر می خواهید تم تولد شما چندان شلوغ نباشد بهترین کار این است که روی یک پارچه یا مقوای مشکی الگوی سیبیل را بکشید و حدود 20 الی 30 عدد از آن درست کنید.

سپس آنها را روی خوراکی ها، گیفت و وسایل دیگر بچسبانید.

همچنین می توانید مدل کلاه، پاپیون، کروات و عینک را روی پارچه مشکی درست کنید و به عنوان گیفت تولد در تزیینات استفاده نموده و در سرانجام به مهمانان هدیه بدهید.

ریسه و تزیینات تم تولد عظیمسال مدل جنتلمن

برای تزیینات محل جشن تنها کافی است روی مقوای مشکی آبی و یا قرمز مدل سیبیل، پاپیون و حتی لب را بکشید و سپس از هر کدام حدود 20 الی 30 عدد درست کنید. بعد یک نخ بلند برداشته و یکی در میان آنها را روی نخ بچسبانید.

از این نخ سه یا چهار عدد درست کنید و روی دیوار یا پایین میز وسایل بچسبانید. می توانید این الگوها را روی پاپیون و تزیینات دیواری دیگر نیز بهره ببرید.

مدل های دیگر از تزیینات تم جنتلمن (سیبیل و پاپیون)

همچنین بخوانید: مدل های جدید و زیبای تزئینات و تم تولد

بک گراند تم تولد عظیمسال مدل جنتلمن

در این مدل تم تولد از رنگ های سرد استفاده می گردد. حتی به سادگی می توانید تنها پس زمینه را با رنگ سفید بپوشانید، بعد یک پارچه عظیم مشکی را به صورت پلیسه دار تا بزنید و وسط آن را ببندید تا حالت یک پاپیون به خود بگیرد. حال پاپیون را روی پارچه سفید روی دیوار وصل کنید.

در سرانجام می توانید برای جذاب تر شدن کار با استفاده از مقوا دو عدد دکمه لباس درست کنید و پایین پاپیون بچسبانید.

حال وسایل و خوراکی ها را روی میز بگذارید و روی آن ها را با پاپیون، سیبیل و کروات مقوایی یا پارچه ای تزیین نمایید.

مدل های متنوع بک گراند تم تولد جنتلمن

تزیین خوراکی های تم تولد عظیمسال مدل جنتلمن

برای تزئین خوراکی ها می توانید روی کیک و بیسکویت ها با استفاده از شکل سیبیل، پاپیون یا کلاه درست کنید. همچنین می توانید این نماد ها را با استفاده از مقوا درست کنید و روی یک خلال دندان چسبانده و روی کیک و شیرینی ها قرار دهید.

برای درست کردن تم و تزیینات تولد تنها به خلاقیت و حوصله احتیاج دارید. و همان طور که مشاهده کردید احتیاجی به صرف هزینه زیاد برای ساخت یک روز خاطره انگیز نیست.

همچنین بخوانید: درست کردن تم تولد پسرانه با ایده از بتمن افسانه ای

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: setare.com
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2474

به "تم تولد بزرگسال مدل جنتلمن (تم سیبیل و پاپیون)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم تولد بزرگسال مدل جنتلمن (تم سیبیل و پاپیون)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید