طرز تهیه توپک خرمایی مقوی و خوشمزه برای افطار

به گزارش هنجس بلاگ، خرما یک میوه بسیار مقوی و بسیار محبوب در کشور های گرمسیر خاورمیانه مانند ایران است. ما معمولا عادت داریم که خرما در همان شکل ساده خودش و همراه با چای مصرف کنیم با این حال نوسیدن، کیک و شیرینی های مختلفی را می توان با خرما تهیه کرد که طعم خوب و شیرین آن را لذیذتر می نماید و خواص آن را افزایش می دهد. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ طرز تهیه توپک خرمایی را به شما آموزش می دهیم که شیرینی مقوی و ساده ای برای میان وعده و برای سفره های افطاری است.

طرز تهیه توپک خرمایی مقوی و خوشمزه برای افطار

توپک خرمایی

توپک خرمایی، یک شیرینی بسیار خوشمزه و مقوی است که می تواند انرژی شما را تکمیل کند. این توپک خرمایی خیلی سریع آماده می گردد و در کنار چای و قهوه یک گزینه عالی است.

مواد لازم

  • بیسکویت پتی بور: 100 گرم
  • خرما: 6 عدد
  • کره: 40 گرم
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری
  • گردوی خرد شده: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه توپک خرمایی

1.

برای تهیه یک توپک خرمایی خوشمزه، ابتدا پوست و هسته خرما را جدا می کنیم و کمی له می کنیم. سپس درون تابه کره می ریزیم و خرما را به همراه کره، به مدت 2 تا 3 دقیقه کمی تفت می دهیم.

2.

بعد از اینکه خرما و کره تفت داده شد از روی حرارت برمی داریم و بیسکویت های خرد شده را به مخلوط خرما و کره اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

3.

در این مرحله، خامه و گردوی خرد شده را به مابقی مواد اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا به یک بافت خمیری و منسجم برسد.

4.

حال از مخلوط آماده شده به مقدار یک قاشق چای خوری برمی داریم و با دست گرد می کنیم و شکل می دهیم.

5.

در آخر توپک های آماده شده را به پودر پسته آغشته می کنیم و به مدت 10 دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا توپک ها کمی سفت گردد. بعد از 10 دقیقه توپک های ما آماده است.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3740

به "طرز تهیه توپک خرمایی مقوی و خوشمزه برای افطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه توپک خرمایی مقوی و خوشمزه برای افطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید