تیم والیبال امید پاکستان مغلوب چین شد

به گزارش هنجس بلاگ، تیم والیبال امید پاکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا مغلوب تیم قدرتمند چین شد.

تیم والیبال امید پاکستان مغلوب چین شد

با ارزانترین تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ملاقات تیم های والیبال چین و پاکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار گردید که این بازی با فزونی 3 بر یک به نفع تیم چین به خاتمه رسید.

تیم پاکستان در ست نخست این مسابقه بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و پیروز شد با نتیجه 25 بر 18 چین مدعی را شکست دهد ولی در ست های بعدی مغلوب این تیم قدرتمند شد.

ست دوم و سوم این بازی با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 11 با پیروزی چین به خاتمه رسید و این تیم پیروز شد در ست چهارم نیز با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه 25 بر 14 تیم والیبال امید پاکستان را شکست دهد.

تیم چین با این پیروزی فردا در یک مسابقه حساس مقابل تیم والیبال ایران صف آرایی می نماید که این بازی به تعبیر بسیاری از ورزش دوستان فینال زودرس این بازی ها محسوب می گردد.

آخرین بازی روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا تا دقایقی دیگر بین تیم های ژاپن و قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 170

به "تیم والیبال امید پاکستان مغلوب چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال امید پاکستان مغلوب چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید