جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2018

به گزارش هنجس بلاگ، آیا به دنبال جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2018 هستید تا ظاهر خانه خود را تغییر دهید؟ در این مطلب با 15 پیشنهاد ویژه و روز برای ایجاد تغییر در طراحی داخل منزل طبق جدیدترین مد دکوراسیون آشنا خواهید شد.

جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2018

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - همه ما دوست داریم جدیدترین دکوراسیون منزل را در محیط زندگی خود اجرا کنیم، اما قدیمی شدن و از مد افتادن وسایلی که طبق مد روز انتخاب می شوند، اجتناب ناپذیر است. در این مطلب 15 پیشنهاد مطابق مد روز داریم که اگر از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود بهره ببرید، هرگز قدیمی نخواهند شد.

1. رنگ دیوار

درست است که استفاده از رنگ سفید برای دیوارها، انتخابی امن محسوب می گردد که با گذشت زمان، از مد نمی افتد، اما انتخاب یک رنگ خاص برای دیوار ها طبق جدیدترین دکوراسیون منزل، به فضای داخلی خانه شما جلوه ویژه ای می بخشد.

رنگی که در تصویر بالا می بینید، با عنوان Black Flame شناخته می گردد؛ رنگی که ترکیبی از رنگ سرمه ای و سیاه بوده و باعث می گردد کوچکترین المان های رنگی در دکوراسیون منزل شما به چشم آمده و نمایی تحسین برانگیز را ایجاد کند. اگر قصد دارید فضایی را با این رنگ دکور کنید، از نورگیر بودن آن مطمئن شوید. استفاده از رنگ های تیره در فضا های کم نور، محیط را کوچکتر و به هم ریخته نشان می دهد.

2. آشپزخانه با کابینت دو رنگ

پیشنهاد دیگر برای تغییر آشپزخانه شما، استفاده از دو رنگ است. البته این مد، پیش از این نیز در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شد، ولی پیشنهاد ما، ترکیب رنگ چوب با یک رنگ زیبا و جذاب است که فضای آشپزخانه شما را شادتر نموده و محیطی گرم برای گرد هم آمدن خانواده فراهم کند.

3. طرح های هندسی

استفاده از دیوار های اکسنت، یکی از متد های طراحی داخلی است که اخیرا هواداران بسیاری پیدا نموده است. دیوار اکسنت دیواری است که رنگ یا جنسی متفاوت نسبت به سایر دیوار ها دارد و از آن برای تغییر فضای خسته نماینده حاکم بر محیط استفاده می نمایند. جدیدترین دکوراسیون منزل سال 2018، طرح های هندسی را روی دیوار های اکسنت آورده و فضایی شاد را در هال و پذیرایی به وجود می آورد. این نوع دیوار برای دکوراسیون پذیرایی عظیم معمولا استفاده نمی گردد و بیشتر برای حجم و بعد دادن به فضا در هال و پذیرایی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

4. لوازم تزئینی ریش ریش

سال جاری، ریش ریش یکی از محبوبترین ترند های دنیای مد و پوشاک بود، و دور از ذهن نیست که یکی از آیتم های دکوراسیون منزل را نیز به خود اختصاص دهد. ترند ریش ریش تنها مختص پتو و کوسن و قالیچه نیست و اگر هوادار آن باشید، به سادگی می توانید لوازمی مانند انواع مدل لوستر فانتزی و یا حتی آینه های ریش ریش را در فروشگاه ها و یا صفحات مجازی پیدا نموده و برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید.

5. لوازم آشپزخانه رنگی

جدیدترین دکوراسیون منزل پیشنهاد می نماید، اگر در دکور آشپزخانه منزل شما از رنگ های خنثی استفاده شده، به سادگی با اضافه کردن چند المان با رنگ های شاد، محیط را تغییر دهید.

6. رنگ های گرم

سبک مینیمالیسم در حال تبدیل به یکی از پرهوادارترین سبک های طراحی داخلی است. استفاده از رنگ های خنثی، یکی از ویژگی های این سبک است. در جدیدترین دکوراسیون منزل، استفاده از رنگ های گرم، برای جلوگیری از خستگی و بی حوصلگی ناشی از قرار دریافت در محیط هایی با رنگ های خنثی، توصیه شده است.

7. سینک سنگی

اگر قصد بازسازی آشپزخانه را دارید، سینک سنگی یکی از ترند های جذاب دکوراسیون منزل است. به جای استفاده از سینک های فلزی یا سفید سرامیکی، یک سینک از جنس سنگ، می تواند سبک چیدمان آشپزخانه را تغییر داده و تبدیل به سبک Contemporary کند.

8. مبلمان مخمل

اگر سری به فروشگاه های مبلمان بزنید، متوجه خواهید شد که مبلمان مخمل نیز یکی از جدیدترین المان ها در دکوراسیون منزل است. تصویر بالا، نحوه استفاده از مبلمان مخمل با دو رنگ محبوب سال 2018 یعنی صورتی پررنگ و بنفش را نشان می دهد.

9. سقف طرح دار

تا پیش از این، یاری دریافت از دیوار های رنگی یا طرح دار به عنوان اکسنت چندان جدید نبود، اما طبق الگوهای جدید، طراحان پیشنهاد می نمایند برای داشتن نمایی جذاب و خاص هر خانواده، روی سقف را با کاغذ دیواری بپوشانند.

10. لوستر های قدیمی

سال گذشته، استفاده از لامپ های ادیسونی یکی از جدیدترین ترند های دکوراسیون بود، اما ترند سال جاری، استفاده از آویز های مسی یا برنجی است که ظاهری قدیمی، ولی زیبا به فضا می دهد.

11. لوازم طبیعی

اگر احساس می کنید، فضایی که در آن وقت خود را سپری می کنید از انرژی منفی انباشته می گردد، پیشنهاد می کنیم از لوازم طبیعی بهره ببرید. یاری دریافت از طبیعت می تواند در کاهش انرژی منفی تاثیر زیادی داشته باشد؛ بنابراین میز، صندلی و یا کمد هایی از جنس چوب که بافت و رگه های مشخصی دارد، می تواند حستان را بهتر کند.

12. مبلمان متالیک

اگر به دنبال این هستید که چیدمان خانه تان زبانزد دوست و آشنا باشد، استفاده از رنگ متالیک پیشنهاد مناسبی است. مبلمان با پارچه های براق و کاغذ دیواری درخشان، باعث زیبا شدن فضا می گردد. ترکیب مبلمان و کاغذ دیواری متالیک می تواند یک پذیرایی کوچک، ولی نورگیر را استثنایی جلوه دهد.

13. صورتی

رنگ صورتی، که سال جاری در جدیدترین دکوراسیون منزل، صندلی ویژه ای پیدا نموده است، این بار با ترکیبی جدید به نام Pleasant pink ظاهر شده است. این ترکیب صورتی خاکی، در کنار رنگ های خنثی، جلوه ای خاص و استثنایی دارد.

14. آبی خنثی

درست است که رنگ سفید با گذر زمان از مد نمی افتد، اما استفاده از آن ظاهری یکنواخت به فضا می بخشد؛ بنابراین یک رنگ جایگزین، راهکار ویژه جدیدترین دکوراسیون منزل است. آبی خنثی که ترکیبی از رنگ آبی و خاکستری است، فضای آرامش بخش را برایتان به ارمغان می آورد.

15. مبلمان چرم

از آنجا که در صنعت مد و دکوراسیون چند سال یکبار از المان های قدیمی استفاده می گردد، عجیب نیست که مبل های چرمی را دوباره در چیدمان منزل و مبل فروشی ها ببینیم. مبل های چرم با فراهم کردن محلی راحت برای استراحت، اتاق نشیمن منزل شما را دلنشین و گرم نشان می دهد. اگر دوست دارید در پذیرایی یا اتاق نشیمن منزل خود از مبل چرم بهره ببرید، پیشنهاد ما برای شما، رنگ کاراملی است که با یاری چندین کوسن رنگی به سادگی با سایر عناصر محیط مانند دیوارها، میز و یا کفپوش ست می شوند.

آیا از سایر ترندهای جدیدترین دکوراسیون منزل اطلاع دارید؟ همچنین شما می توانید با جایگزین کردن بوفه های قدیمی با انواع مدل های بوفه جدید در دکوراسیون منزل خود تحولی شگرفت ایجاد نمایید. لطفا ایده ها و نظرات خود را درباره این موضوع در انتهای همین صفحه در قسمت ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

برگرفته از: thespruce

منبع: setare.com
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2584

به "جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید