جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، کوییک و تارا ، پژو پارس اتوماتیک به 485 میلیون تومان رسید

به گزارش هنجس بلاگ، بازار خودرو همچنان در شرایط رکودی واقع شده است. با توجه به شرایط سیاسی موجود در کشور، به نظر می رسد که این رکود موجود و روند افزایش قیمت ها در بازار در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد.

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، کوییک و تارا ، پژو پارس اتوماتیک به 485 میلیون تومان رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه 28 مهر 1401 با توجه به آمار با تغییراتی همراه شد.

پراید 111 با قیمت 205 میلیون تومان به فروش می رسد. پراید 131 نیز با قیمت 180 میلیون تومان عرضه می گردد. دنا معمولی مدل 1401 نیز با قیمت 405 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو 207 اتومات اکنون در قیمت 610 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ بک پلاس هم اکنون در محدوده 214 میلیون تومان قیمت دارد. پژو 206 تیپ دو مدل 1401 اکنون در قیمت 310 میلیون تومان به فروش می رسد. 206 تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ 365 میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم امروز با قیمت 597 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودرو همچنان در شرایط رکودی قرار گرفته است و اینکه بعضی می گویند بازار از رکود خارج شده، صحیح نیست. چراکه خرید و فروش به ندرت صورت می گیرد. اما با توجه به شرایط سیاسی موجود در کشور، به نظر می رسد که این رکود موجود و روند افزایش قیمت ها در بازار در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد.

چندی پیش هم، حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: برخلاف ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می گردد، بازار همچنان در شرایط رکودی قرار گرفته است و خرید و فروش چندانی صورت نمی گیرد.

او اضافه نمود: اما این رکود به صورت تورمی به روند خود ادامه می دهد و قیمت ها در حال افزایش است. به نظر می رسد اگر تغییری در شرایط موجود بازار ایجاد نگردد، قیمت ها به روند افزایشی و بازار به روند رکودی خود ادامه می دهد.

  • خبر مهم برای بازار خودرو | با افزایش قیمت کارخانه ای خودروها موافقت شد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3834

به "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، کوییک و تارا ، پژو پارس اتوماتیک به 485 میلیون تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، کوییک و تارا ، پژو پارس اتوماتیک به 485 میلیون تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید