جزییات صدور کارت و برگزاری آزمون استخدامی

به گزارش هنجس بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شد.

جزییات صدور کارت و برگزاری آزمون استخدامی

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد احتیاج 81 دستگاه اجرایی در روزهای 11 و 12 دی ماه برگزار می گردد و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی هم اکنون برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد و مهلت دریافت آن تا ساعت 24 چهارشنبه 10 دی روز قبل از برگزاری آزمون ادامه دارد.

زرین آمیزی ادامه داد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به بخش استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی مراجعه و با کلیک روی گزینه کارت شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال 1399 با استفاده از چهار روش کارت خود را دریافت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش درباره روش های دریافت کارت ورود به جلسه، شرح داد: داوطلبان می توانند در روش اول با جست وجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، در روش دوم با جست وجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، در روش سوم با جست وجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی و در روش چهارم با جست وجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: داوطلبانی که شرایط بومی بودن خود را در تاریخ های 29 مهر الی 2 آبان اعلام نکرده اند به محض آغاز توزیع کارت ورود به جلسه می توانند اطلاعات مربوط به سهمیه بومی گزینی را ویرایش نمایند.

او در ادامه با بیان اینکه این آزمون در 189 شهر و 2730 حوزه برگزار می گردد، ادامه داد: ناظران بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد. پیش بینی های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی اجرا شده است.

زرین آمیزی اضافه کرد: چینش جایگاه های آزمون با فاصله 1.5 متر انجام گرفته است. همچنین کنترل سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن ها و کلاس ها انجام می گردد. محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی یا علائم مشکوک هستند در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه تاکید نمود: سایر متقاضیان آزمون استخدامی ضروری است از فردا سه شنبه 9 دی به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل نماینده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در طول برگزاری آزمون تمام اصول بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان توسط عوامل اجرایی انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می گردد. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالاً ماسک آن ها غیرقابل استفاده باشد ماسک داده خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری مورد احتیاج، پیروز به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، ضروری است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و مشخص موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده داوطلبی یا کد پیگیری اقدام کند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2388

به "جزییات صدور کارت و برگزاری آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات صدور کارت و برگزاری آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید