برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان استان برای مقابله با بیماری کرونا در تبریز خبر داد.

برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز

به گزارش خبرنگار،محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه مجازی در راستای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه برای مقابله با ویروس کرونا و با هدف مشارکت و همراهی هنرمندان، در 11 بخش برپا می شود.

او با بیان این که تیتر، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و کلیپ محور های مشخص شده این نمایش است، اضافه نمود: این نمایشگاه از پس فردا به صورت رسمی آغاز می شود.

او اضافه نمود: هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را با مشخص کردن بخش مورد نظر به نشانی الکترونیکی [email protected] یا به شناسه کاربری coronatbz@ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

محمدپور با تاکید بر این که محدویتی برای شرکت در این نمایشگاه مجازی وجود نداشته و شرکت کنندگان می توانند از اکنون آثار خود را حداکثر تا 6 اثر در هر بخش به جشنواره ارسال کنند، اضافه نمود: برگزاری این نمایشگاه تا زمان مهار بیماری کرونا در نشانی www.instagram.com/corona.tbz ادامه می یابد.

او اظهار داشت: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند و اختتامیه معرفی آثار برتر سال آینده برگزار می شود.

او با تاکید بر این که بهار سال 99 به خاطر تلاش برای شکست کرونا، بهار همدلی نام گرفته است، اضافه نمود: انجمن های فرهنگی و هنری استان در قالب پویش هنرمندان جهت برگزاری این نمایشگاه هنری مشارکت فعال خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سرانجام گفت: در راستای حمایت از پویش در خانه بمانید، این جشنواره به صورت مجازی برگزار شده و ارسال و تولید آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی به نمایش در می آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 447

به "برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید