حضور سیسی در محافل رسمی این بار با ماسک

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس جمهوری مصر حین بازدید از کادر نیروهای مسلح این کشور که به مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا یاری می نمایند، برای اولین بار از ماسک استفاده کرد.

حضور سیسی در محافل رسمی این بار با ماسک

به نقل از روزنامه رأی الیوم، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در جریان بازدید از نیروهای مسلح، از آن ها و کادر پزشکی به خاطر مقابله با کرونا قدردانی کرد.

سیسی حین این بازدید برای اولین بار ماسک زده بود.

رئیس جمهوری مصر گفت: شهروندان باید به تدابیر اتخاذ شده پایبند باشند. در حال حاضر شرایط تحت کنترل است. به رغم کوشش هایی که انجام شده، بعضی هنوز شک دارند اما دولت قادر به مقابله با کرونا است. ما هیچ گاه وعده ای نداده ایم؛ جز این که به آن عمل نموده ایم. ما به طور کامل کشور را تعطیل نمی کنیم چون این کار خطرناک است و میلیون ها نفر از کار می افتند.

وی اضافه نمود: تعداد کارمندان در ادارات دولتی را کاهش دادیم و دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کردیم. ما به آینده فرزندانمان توجه داریم. از چه می ترسید؟ ما برای سه ماه ذخیره داریم و مسئله ای وجود ندارد.

به همین دلیل، وزارت اوقاف مصر از تعلیق تمامی فعالیت های جمعی در ماه رمضان به خاطر ممانعت از شیوع کرونا اطلاع داد.

این وزارتخانه گفت، هرگونه افطار دسته جمعی در این وزارتخانه یا هیأت اوقاف یا تمامی طرف های وابسته به این وزارتخانه ممنوع است. همچنین هرگونه گردهمایی در این ماه ممنوع است و امکان باز کردن مساجد وجود ندارد؛ مگر این که دیگر مورد مثبتی از ابتلا به کرونا گزارش نشود.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 578

به "حضور سیسی در محافل رسمی این بار با ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سیسی در محافل رسمی این بار با ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید