خبرنگاران اجرای طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز هلال احمر در سیستان و بلوچستان

به گزارش هنجس بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- معاون جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز نوروزی سازمان جوانان هلال احمر در قالب شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها در این استان در حال اجراست.

خبرنگاران اجرای طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز هلال احمر در سیستان و بلوچستان

علیرضا میری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها اجرا می گردد که می توانیم گام موثری در بهره گیری مناسب از اوقات فراغت و فرصت در کنار هم بودن برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت ها در مورد حضور فیزیکی در فضای خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و از طرفی ارائه خدمات انسان محبت آمیز به منظور افزایش تاب آوری در شرایط جدید خانواده ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز هلال احمر با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان و سایر اعضای خانواده در فضای مجازی اجرایی شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده برای یاری به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت بچه ها، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس بچه ها و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره های نقاشی و خاطره گویی و مشارکت اعضا در فعالیت های بشرمحبت آمیز، نهادینه سازی حس مسوولیت پذیری اجتماعی در بین اعضا با ورود به موضوع ویروس کرونا و پیامدهای آن را از دیگر اهداف طرحملی خدمات بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر مطرح کرد.

وی ادامه داد: این طرح تا 15 اردیبهشت در فضای مجازی فعال است و نتایج قرعه کشی پویش ها و جشنواره ها در هفته هلال احمر به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

میری توضیح داد: طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز جمعیت هلال احمر به منظور تشویق مردم برای ماندن درخانه و درکنار خانواده به عنوان امن ترین مکان برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش شادی و روحیه بخشی در بین خانواده اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 500

به "خبرنگاران اجرای طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز هلال احمر در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح ملی خدمات بشر محبت آمیز هلال احمر در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید