خبرنگاران مسابقات آنلاین، تنور شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است

به گزارش هنجس بلاگ، زنجان - خبرنگاران - رییس هیات شطرنج استان زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعطیلی فعالیت در باشگاه ها، مسابقات شطرنج به صورت آنلاین برگزار می گردد و این تنور رشته ورزشی شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است.

خبرنگاران مسابقات آنلاین، تنور شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است

وحید خالصی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه شطرنج بازان زنجان از برگزاری مسابقات آنلاین استقبال خوبی می نمایند، اضافه نمود: در این شرایط کرونایی که فعالیت های ورزشی تحت تاثیر نهاده شده و باشگاه ها تعطیل شده اند رقابتهای آنلاین، هواداران زیادی را پیدا نموده و این انگیزه در میان شطرنج بازان برای فعالیت در منزل را بیشتر نموده است.

وی گفت: برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج موجب جلب و جذب خانواده ها به این رشته ورزشی شده که این فرصت خوبی است تا شطرنج استان به لحاظ تعداد ورزشکاران رشد و توسعه بهتر و بیشتری یافته و در دل خانواده ها جا افتاده تر گردد.

خالصی یادآور شد: از ابتدای سال تا به امروز (29 روز فروردین ماه) سه دوره مسابقات استانی شطرنج قهرمانی به صورت آنلاین در شهرستان های زنجان و ابهر برگزار گردیده است که در مجموع قریب 300 نفر در این رقابت ها شرکت کردند.

وی توضیح داد: 9 فروردین ماه مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی استان به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان با شرکت 70 زن و مرد و به صورت روش آرنا برگزار گردید که در خاتمه میثم خطیبی، بهار کاظمیان و سید فرزاد جعفری پور، به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

خالصی اضافه نمود: 20 فروردین ماه نیز تنها باشگاه خصوصی ملکه ذهن زنجان مسابقات استانی شطرنج جام پرنیایی با شرکت 90 نفر زن و مرد به صورت آنلاین و به روش آرنا برگزار کرد که در خاتمه محدثه عبدزاده، مائده یوسفیان و مهسا علوی در بخش بانوان و میلاد شاه علی، بهادر کاظمیان و احسان پنجعلی در بخش مردان، اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: 27 فروردین ماه نیز مسابقات شطرنج به روش سوییسی با شرکت 137 شطرنج باز زن و مرد برگزار گردید که جوایز آن از سوی هیات شطرنج استان زنجان تامین و در اختیار نفرات اول تا سوم نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2993

به "خبرنگاران مسابقات آنلاین، تنور شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات آنلاین، تنور شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید