خبرنگاران نماینده ایران به رقابت های هاکی روی یخ امارات اعزام می شود

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس انجمن هاکی از اعزام باشگاه هاکی روی یخ به کاپ بین المللی امارات در 12 آبان خبر داد و گفت: 20 هاکی باز راهی این رقابت ها خواهند شد.

خبرنگاران نماینده ایران به رقابت های هاکی روی یخ امارات اعزام می شود

کاوه صدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اردوهای تیم ملی به مدت سه هفته تعطیل است و منتظریم تا شرایط بهتر شود تا اردوها را برگزار کنیم. در این مدت هم هاکی بازان به صورت انفرادی تمرین می کنند تا هفته بعد از آن و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا بتوانیم اردوها را برپا کنیم. برنامه ریزی کرده بودیم تا هر دو هفته در میان برای دختران و پسران مسابقه ای را در قالب اردو برگزار کنیم اما با بحران کرونا این امر مقدور نیست. فعلا عملکرد انفرادی آنان را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

رییس انجمن هاکی عنوان نمود: قرار بود در زمستان هم این اردوها هفته ای یکبار برگزار شود تا از اول فروردین ملی پوشان در اردوی متمرکز قرار بگیرند و بعد به مسابقات چلنج کاپ آسیا و مسابقات اینلاین هاکی آسیا اعزام شوند. در این اردوها جمعا 33 نفر زن و 33 نفر مرد شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم باشگاهی بازار بزرگ ایران 12 آبان راهی کاپ بین المللی امارات می شود، گفت: در این رقابت ها 6 تیم حضور دارند و این اولین حضور رسمی یک تیم باشگاهی هاکی روی یخ ایران در این مسابقات است. تیم مردان در قالب 20 هاکی باز به این رقابت ها راهی می شوند و منتظر دریافت ویزا هستیم. بازیکنان باید سه تست کرونا بدهند؛ 2 تست در ایران و یک تست در امارات خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1945

به "خبرنگاران نماینده ایران به رقابت های هاکی روی یخ امارات اعزام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده ایران به رقابت های هاکی روی یخ امارات اعزام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید