خبرنگاران هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، سمنان- خبرنگاران- مدیر شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: هشت طرح عمرانی برق رسانی این شرکت با مبلغ 46 میلیارد و 455 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی پاک طینت روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام داشت: طرح بهینه سازی 30 ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و اصلاح هفت هزار و 221 متر شبکه در نقاط مختلف شهرستان سمنان با 14 میلیارد و 191 میلیون ریال اعتبار درهفته دولت بهره برداری می گردد.

وی با اشاره به اینکه طرح بهینه سازی یک هزار و 620 دستگاه انشعاب دیماندی و آمپری با اعتبار هفت میلیارد و 45 میلیون ریال افتتاح می گردد، توضیح داد: طرح توسعه سه هزار و 754 متر شبکه توزیع برق هوایی و زمینی با هفت میلیارد و 41 میلیون ریال بهره برداری می گردد.

پاک طینت، با اشاره به بهره برداری طرح بهسازی و احداث یک هزار و 441 متر شبکه روشنایی معابر در سمنان با اعتبار 2 میلیارد و 119میلیون ریال، افزود: طرح توسعه 10 دستگاه پست هوایی توزیع برق با مجموع قدرت یکهزار و 455 کیلوولت آمپر با پنج میلیارد و 731میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می گردد.

وی به احداث پست زمینی پدمانتد با قدرت 400 کیلوولت آمپر به همراه یک دستگاه ترانس با ظرفیت 630 کیلوولت آمپر با هزینه سه میلیارد و 368 میلیون ریال اشاره و اعلام کرد: طرح بهینه سازی یکهزار و 45 متر شبکه فشار ضعیف زمینی به مبلغ یک میلیارد و 387 میلیون ریال نیز بهره برداری می گردد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان سمنان اظهارداشت: بازسازی ایستگاه زمینی توزیع برق با اعتبار پنج میلیارد و 573 میلیون ریال، از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1535

به "خبرنگاران هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید