خبرنگاران کشف محموله های قاچاق و مواد مخدر در مراغه

به گزارش هنجس بلاگ، مراغه - خبرنگاران - فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله البسه، ماینر و سیگار قاچاق و همچنین مواد مخدر در این شهرستان در 48 ساعت اخیر خبرداد.

خبرنگاران کشف محموله های قاچاق و مواد مخدر در مراغه

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 30 ثوب انواع اورکت و 2 دستگاه ماینر خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردید.

وی اضافه نمود: کارشناسان انتظامی ارزش تقریبی این محموله کالای قاچاق را حدود 21 میلیون تومان برآورد نموده اند.

کشف حدود 21 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین از کشف حدود 21 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان اطلاع داد.

اللهوردیان اضافه نمود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی اقدام به شرح گسترده سیگار قاچاق می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل نگهداری و فروش اقلام قاچاق با هماهنگی لازم در یک اقدام غافلگیرانه در بازرسی از مغازه ای، تعداد 20 هزار و 740 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این ارتباط اضافه نمود: کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های قاچاق کشف شده را 21 میلیون تومان برآورد نموده اند.

کشف حدود 1.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

اللهوردیان گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع و مصرف نمایندگان مواد مخدر و در پی کسب اخباری درخصوص فعالیت افرادی در تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری های 11 و 12 و پاسگاه خداجو و یگان امداد نهاده شد.

وی اضافه نمود: با اطمینان از صحت موضوع و با انجام اقدامات فنی، ماموران 14 متهم را دراین خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات جداگانه پیروز شدند متهمان را دستگیر نمایند و در بازرسی بدنی و منزل و خودروی آنها، یک کیلو و 410 گرم انواع مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف نمایند که در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند اضافه نمود: شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به وسیله تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2328

به "خبرنگاران کشف محموله های قاچاق و مواد مخدر در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف محموله های قاچاق و مواد مخدر در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید