خبرنگاران 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان از استان مرکزی صادر شد

به گزارش هنجس بلاگ، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان سال گذشته از سوی شرکت های دانش بنیان این استان به خارج از کشور صادر شد.

خبرنگاران 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان از استان مرکزی صادر شد

سید علی آقازاده روز عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرکت های دانش بنیان استان مرکزی در این مدت 540 میلیارد ریال درآمد ریالی داشتند.

وی با یادآوری ملاقات مسئولان استان مرکزی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، ادامه داد: این ملاقات در راستای تفاهم نامه میان استانداری مرکزی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای شناسایی زیرساخت ها موجود استان در حوزه توسعه پارک علم و فناوری برگزار گشت.

استاندار مرکزی بیان نمود: 84 شرکت دانش بنیان در این استان وجود دارد که 21 واحد از آن ها در پارک علم و فناوری استان مستقر است.

آقازاده افزود: یک هزار و 100 نفر در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی اشتغال دارند.

وی ادامه داد: در نشست با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری میزان صادرات و درآمد این شرکت ها، مسائل و چالش های پیش روی برای توسعه پارک علم و فناوری استان مرکزی مطرح شد.

استاندار مرکزی گفت: مقرر شده که با مساعدت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و استانداری زمینه برطرف این مسائل فراهم گردد.

آقازاده افزود: در این نشست گزارش کاملی از مسائل پارک علم و فناوری استان مرکزی به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ارایه شد و قول مساعد برای یاری اقتصادی اخذ شده است.

84 شرکت دانش بنیان در استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1327

به "خبرنگاران 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان از استان مرکزی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان از استان مرکزی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید