رئال مادرید در خانه به آلاوس باخت

به گزارش هنجس بلاگ، در شب شکست خانگی شاگردان زین الدین زیدان در هفته یازدهم لالیگا، سریال مصدومیت های متوالی ستاره بلژیکی این تیم هم ادامه پیدا کرد.

رئال مادرید در خانه به آلاوس باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی از شب دوم هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان تیم آلاوس بود و در انتها با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمانش شد.

در این بازی که با ثبت سومین شکست فصل رئالی ها و پنجمین بازی بدون برد آنها در دهمین بازی شان همراه شد، لوکاس پرس در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی و خوسلو در دقیقه 49 گل های آلاوس را به ثمر رساندند. کاسمیرو در دقیقه 86 یکی از دو گل خورده را برای رئال مادرید جبران کرد، اما این برای فرار مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از شکست کافی نبود. به این ترتیب آلاوس با کسب سومین پیروزی اش 13 امتیازی شد و به رده نهم جدول لالیگا صعود کرد. رئال مادرید اما 17 امتیازی ماند و با از دست دادن فرصت صعود به رده سوم، در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

همچنین در دقیقه 30 این بازی ادن ازار هافبک بلژیکی رئال مادرید که در دقیقه پنجم با ضربه بازیکن حریف دچار مصدومیتی عضلانی شده بود، مجبور به ترک میدان شد و جای خود را به رودریگو داد. به این ترتیب سریال مصدومیت ها بازیکن سابق چلسی ادامه پیدا کرد و حالا ممکن است که به سبب این مصدومیت او باز هم از همراهی کهکشانی ها محروم شود.

دیدارهای هفته یازدهم لالیگا امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار دنبال می شود که در مهمترین آنها از ساعت 16:30 به وقت تهران تیم فوتبال بارسلونا میزبان اوساسونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2212

به "رئال مادرید در خانه به آلاوس باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در خانه به آلاوس باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید