رقابت دایی با مدافع پیشین لبنان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نظرسنجی AFC

به گزارش هنجس بلاگ، گل علی دایی به کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با گل مدافع پیشین لبنان رقابت کند.

رقابت دایی با مدافع پیشین لبنان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نظرسنجی AFC

به گزارش خبرنگاران، نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بهترین گل تاریخ جام ملت های آسیا، وارد مرحله یک چهارم نهایی خود شد که گل علی دایی، کاپیتان و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در تاریخ 26 آذر سال 1375 مقابل کره جنوبی به ثمر رساند، در این مرحله باید با گل عباس شحرور ، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال لبنان که در سال 2000 مقابل عراق به ثمر رساند، رقابت کند. گل علی دایی در مرحله یک هشتم نهایی این نظرسنجی پیروز شده بود گل اسماعیل ابواللطیف از بحرین مقابل کره جنوبی در جام ملت های آسیا 2007 را کنار بزند.

سایت AFC درباره گل علی دایی نوشته است: در آن بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، دایی زمانی که نتیجه بازی 2-2 مساوی بود، یک توپ ارسال از جناح راست را پشت محوطه جریمه دریافت کرد و بلافاصله آن را به تور دروازه حریف چسباند طوری که حتی دروازه بان حریف فرصت نشان دادن واکنش پیدا نکرد. آن دومین اولین گل از 4 گلی بود که دایی در آن مسابقه به ثمر رساند و باعث پیروزی 6 بر 2 تیم ملی کشورمان به عنوان یکی از قاطعانه ترین بردهای تاریخ آن مقابل کره جنوبی شد.

برای شرکت در این نظرسنجی که تا تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) ادامه داد، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1694

به "رقابت دایی با مدافع پیشین لبنان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نظرسنجی AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت دایی با مدافع پیشین لبنان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نظرسنجی AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید