رمانتیک ترین شهرهای جهان ، احساس خود را در این مکان ها شکوفا کنید

به گزارش هنجس بلاگ، آیا اطرافیانتان، شما را فردی احساسی مورد خطاب قرار می دهند؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که زیبایی های طبیعت، تخیل شاعرانه شما را بال و پر می دهد و مرغ خیالتان را از قفس مشغله های این جهانی مادی رها می سازند؟ اگر ذوق و احساسات شما در بستر زیبایی ها می تواند خالق بهترین آثار گردد، سفر به عاشقانه ترین شهرهای جهان را از دست ندهید. قلم بر دست بگیرید و زیبایی های عاشقانه ترین شهرهای جهان را در قالب شعر، متن و تصویر بر دفتر خاطرات خود به تصویر بکشید. در این مقاله جذاب و خواندنی با ما همراه شوید تا شما را با تعدادی از رمانتیک ترین شهرهای جهان آشنا کنیم.

رمانتیک ترین شهرهای جهان ، احساس خود را در این مکان ها شکوفا کنید

فهرست مطالب

ونیزپاریسپراگفلورانسرملیسبونوینسویلبوینس آیرسمراکش

ونیز

تا به حال نام شهر ونیز را شنیده اید؟ شهری که به جای راه های آسفالت و جاده های خاکی، کانالهای آب را میتوان در آن دید. تصور کنید درون یک قایق نشسته اید و همچنان که از پس کانالهای گاه تنگ و باریک شهر عبور می کنید و شاهد غروب آفتاب هستید، ناگهان از یک میدان مجلل و زیبا سر در می آورید و غرق در شادی، محو تماشای مناظر اطراف می شوید. در سفر به ونیز این تصور به واقعیت می پیوندد. در این سفر شک نکنید که عشق همچون شمعی، دریچه های قلبتان را روشن خواهد نمود و احساساتی مملو از زیبایی شناختی، شما را مسحور خود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید16 تا از بهترین جاذبه های توریستی شهر ونیز

پاریس

وقتی به پاریس فکر می کنید، حتما اولین تصویری که در ذهنتان حک می گردد، برج ایفل است. ولی، بدانید و مطلع باشید که پاریس را بخاطر گذرگاه های زیبا، هوای مطلوب و باغهای مجللی که دارد، شهر عشاق لقب داده اند، چرا که قلب شما در پاریس، تندتر از پیش به تپش خواهد افتاد. نگران نباشید، شما بیمار نیستید، فقط زیبایی های شهر این حس را به شما القا نموده اند. پس، تا می توانید از سفر خود لذت ببرید و عکسهای یادگاری برای روزهای دلتنگی بیندازید. بی شک، این شهر یکی از عاشقانه ترین شهرهای جهان است.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری پاریس | پایتخت دوست داشتنی فرانسهبرج ایفل پاریس | نمادی از شهر هنر و مد در فرانسه

پراگ

پراگ با جاذبه های گردشگری زیبایی که دارد، سفری به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. در زمان اقامت خود، حتما از قلعه پراگ و پل چارلز دیدن کنید و مشاهده ساعت نجومی با قدمت 600 سال را از دست ندهید. معماری بی نظیر سازه های این شهر، هیچگاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. پس، خوب ببینید تا بتوانید خیلی دقیق برای دوستانتان توضیح دهید.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به پراگ | جاهای دیدنی پراگ را بشناسید7 مطلب که احتمالا درباره قلعه پراگ در جمهوری چک نمی دانید!ساعت نجومی شهر پراگ | افسانه هایی حیرت انگیز درمورد ساعت پراگ

فلورانس

اگر تشنه دیدن برترین آثار تاریخی و هنری هستید، سفر به فلورانس را در اولویتهای خود قرار دهید. آثار به جای مانده از دوران رنسانس و برترین آثار نابغه های تاریخ، میکلانژ و بوتیچلی را در این شهر دنبال کنید؛ در رستورانهای این مورد از عاشقانه ترین شهرهای جهان قدری استراحت نموده و فارغ از فکر به دغدغه های زندگی روزمره، با آرامش اوقات خوبی را بگذرانید؛ در نهایت لذت عشق، درک هنر و گذر در تاریخ را در فلورانس تجربه کنید.

بیشتر بخوانیدمعرفی جاذبه های گردشگری فلورانس، شهر افسونگر ایتالیا

رم

خوب است بدانید، رم پذیرای شما به عنوان بزرگترین پایتخت مد در جهان خواهد بود. از چشم اندازها، مناظر زیبا و گردشگری رم دیدن نموده و بدنبال علایق خود از جمله بازدید از بوتیک های لوکس بروید. اگر گروهی از افراد را دیدید که کنار حوضچه های آب ایستاده اند و سکه در آب می اندازند، حتما اندکی در کنارشان تأمل کنید. آنان با این کار، در دلهایشان آرزوی عشق پایدار و تداوم خوشبختی را دارند. شما هم بد نیست با آنها همراه شده و از بودن در یکی از عاشقانه ترین شهرهای جهان لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری رم | بازدید از پایتخت بی نظیر ایتالیا

لیسبون

فکرش را بکنید بر بلندای تپه ای ایستاده اید. در حالیکه به افق نگاه می کنید، دیدن شهری با خانه های کاشیکاری شده که در بستر زمینی سنگفرش شده جای گرفته اند، به چشمانتان فرصت برهم خوردن را نمی دهد. دلتان می خواد جهت رودخانه گذرا که به اطلس منتهی می گردد را دنبال کنید و در عین حال، شوق بازدید از یادبودهای باقیمانده از عهد کاوش، مجال ماندن را به شما نمی دهد. لیسبون با تمام زیبایی هایش در مقابل شما قدعلم نموده است. اگر چشمانتان با دیدن این شهر افسانه ای زیبایی های دیگری را طلب می نماید، صبر جایز نیست.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری لیسبون | آتشی خفته به زیر خاکستر

شهر فرهنگ و هنر، سینترا را هم از دست ندهید. به اوبیدوس؛ دهکده قرون وسطایی بروید و از هدیه پادشاه به ملکه اش دیدن کنید. بی شک، زیبایی این دهکده، بهترین هدیه برای ملکه محسوب می شده است.

وین

اگر با همسفر خود، بدنبال مقصدی برای سفری اعجاب انگیز هستید، از وین غافل نشوید. پیاده روی های عاشقانه و گذر از کوچه های وین با کالسکه، شنیدن نوای موسیقی کلاسیک و دیدن بهترین جاذبه های شهر، لحظات به یادماندنی و شیرینی را برای شما ثبت خواهد نمود و احساس رضایت از سفر را در شما هویدا می سازد. از قصرهای مجلل وین بازدید کنید و اگر تاریخ ملل برایتان اهمیت ویژه ای دارد، به موزه های این شهر سری زده و در اعتلای سواد تاریخی و فرهنگی خود بکوشید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری وین | اوج لذت و هیجان در کنار خانواده

سویل

همگان سفر به سویل، شهر افسانه ای را بخاطر معماری بی نظیر، دیدن پایکوبی سنتی فلامینگو و تجربه تماشای مراسم گاوبازی انتخاب می نمایند. دست همسفرتان را بگیرید و از گذرگاه های مزین به گلهای رنگارنگ و رویایی که شاید پیشتر تصویرش را در خواب دیده باشید، عبور کنید و هرگاه پاهایتان شما را در طی کردن سنگفرش های شهر کمک نکردند، سوار کالسکه شوید و خوب از چشم هایتان تمنای دیدن زیبایی های شهر را داشته باشید.

بوینس آیرس

اگر عاشقانه بدنبال دیدن برجسته ترین آثار معماری و سازه های دست بشر هستید، به بوینس آیرس سفر کنید. این مورد از رمانتیک ترین شهرهای جهان در واقع از اروپا و آمریکای لاتین ایده های ترکیبی دارد و هرآنچه شما از زیباسازی فضا و مناظر طبیعی می بینید، برایتان جالب خواهد بود. در این شهر زیبا، میهمان رستورانهای روباز شوید و در حین استفاده از امکانات رفاهی و غذایی، از زیبایی های آفرینش نیز لذت ببرید.

مراکش

تصورش را کنید در شهری هستید که جاذبه های منحصربفردی گرداگرد شهر را پوشش داده اند. در مراکش که یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهانست، از گذر لحظه های عمرتان نهایت استفاده را کنید؛ از بازارهای شهر دیدن نموده و ادویه جات مخصوص مردم این شهر را مزه کنید؛ به تماشای ماربازی و شترسواری بنشینید؛ از تفریحات سنتی مردم شهر باخبر شده و با آنها همراه شوید؛ برای مدتی تمام دغدغه های فکری خود را فراموش نموده و به این فکر کنید که شما در یکی از عاشقانه ترین شهرهای جهان حضور دارید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری مراکش | شهر دلفریب کشور مراکش

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1528

به "رمانتیک ترین شهرهای جهان ، احساس خود را در این مکان ها شکوفا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین شهرهای جهان ، احساس خود را در این مکان ها شکوفا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید