سپاهانی ها عجب تیم جذابی دارند!

به گزارش هنجس بلاگ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر چهارشنبه در پنجمین و آخرین بازی محبت آمیز خود پیش از آغاز بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر در استادیوم نقش دنیا و پشت در های بسته به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت و در نهایت با تک گل رضا شکاری به رجحان رسید.

سپاهانی ها عجب تیم جذابی دارند!

طلایی پوشان اصفهان که یکی از پرکارترین تیم های بازار تابستانی جابجایی بودند، پس از چهار بازی محبت آمیز در اردوی ترکیه، در بازگشت به ایران تمرینات خود را در حالی در کمپ باغ فردوس پیگیری نموده بودند که تعداد عناصر هجومی خط حمله این تیم کنجکاوی برانگیز شده بود و همه منتظر بودند ببینند کادر فنی سپاهان چه استراتژی ای برای بازی گرفتن از پنج مهاجم خود به کار می برند.

بازی برابر فجر سپاسی، اما فرصت مناسبی بود تا مورایس و دستیارانش فرصتی برای محک زدن مهاجمین خود پیدا نموده و آرایش مدنظر در خط حمله را پیدا نمایند.

شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر، رضا شکاری، رضا اسدی و کاوه رضایی، پنج مهاجم تیم فوتبال سپاهان هستند که در مقاطع مختلف بازی برابر فجر به میدان رفتند تا یکی از مجذوب کننده ترین تیم های حاضر در لیگ، نوید یک فصل هجومی را به طرفداران خود بدهد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3952

به "سپاهانی ها عجب تیم جذابی دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهانی ها عجب تیم جذابی دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید