شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S10 Lite را با آخرین نسخه One UI 2.1 به روزرسانی کرد

به گزارش هنجس بلاگ، هفته گذشته سامسونگ یک نسخه به روزرسانی نرم افزاری را برای سری گلکسی S10 به بازار عرضه کرد که One UI 2.1 را در تلفن های هوشمند گلکسی 2019 به ارمغان آورد. اکنون S10 Lite گوشی بعدی سامسونگ است که آخرین نسخه UI سفارشی اندروید سامسونگ را دریافت می کند.

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S10 Lite را با آخرین نسخه One UI 2.1 به روزرسانی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم عامل جدید دارای شماره G770FXXU2BTD2 است و همراه با سیستم امنیتی اندروید مورخ 1 آوریل 2020 همراه است.

این به روزرسانی همچنین ویژگی های جدیدی را به گلکسی S10 Lite ارائه می دهد که شامل Single Take، Pro Video، Quick Share و Music Share می شود. علاوه بر این، AR Emoji به همراه تشخیص چهره پیشرفته، قابلیت ویرایش دستی را به همراه می آورد. توجه داشته باشید که وقتی اولین بار نسخه به روز شده AR Emoji را باز کردید، تمام ایموجی های AR قبلاً ذخیره شده حذف می شوند.

برنامه گالری نیز با عملکرد سریع Crop به روز شده است و هم اکنون می توانید چندین گروه مختلف آلبوم را در یک گروه ادغام کنید، یا گروه ها و آلبوم های مختلف را در یک گروه ادغام کنید. علاوه بر این، غول فناوری کره ای صفحه کلید سامسونگ را نیز به روز کرده است، که هم اکنون دارای ویژگی های ترجمه مجدد و ترجمه های چند زبانه است.

به روز رسانی One UI 2.1 در حال حاضر در اروپا منتشر شده، اما سایر مناطق به زودی آن را دریافت می کنند. اگر در اروپا زندگی می کنید، طی چند روز OTA را در S10 Lite خود دریافت خواهید کرد، اما می توانید به منوی تنظیمات> نرم افزار به روزرسانی دستگاه خود بروید تا به صورت دستی بررسی کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 620

به "شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S10 Lite را با آخرین نسخه One UI 2.1 به روزرسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S10 Lite را با آخرین نسخه One UI 2.1 به روزرسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید