شناسایی و معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: از ابتدای سال 99 تا به امروز تعداد 9 سایت غیرمجاز گردشگری، به منظور مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

شناسایی و معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان امروز پنج شنبه 5 تیرماه 99 با بیان اینکه معرفی و عرضه خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است، گفت: افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب، از معاونت گردشگری استان درخواست شده است.

او افزود: از هموطنان درخواست می کنم پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی، به ویژه شبکه های اجتماعی مطمئن شوند که آن شرکت و فرد دارای مجوز بند ب است و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می کنند، قرارداد امضا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اعلام نمود: با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعاً امکان رصد تمامی سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری امکان پذیر نیست، به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز، هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1215

به "شناسایی و معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و معرفی 9 سایت غیرمجاز گردشگری به پلیس فتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید