طرح جامع تولید پوشاک کشور در سیرجان

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح جامع تولید پوشاک کشور برای اولین بار در سیرجان رقم خواهد خورد.

طرح جامع تولید پوشاک کشور در سیرجان

به گزارش خبرنگار از، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیرجان با حضور هاشمی مدیر کل توسعه و تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کار آفرینان و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان برگزار گشت.

محسن آرش ،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ایجاد اشتغال در شهرستان گفت: در سال جاری سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان از سوی استانداری 3581 نفر در نظر گرفته شد که تا کنون با ایجاد اشتغال 6341 نفر توانسته ایم با 178 درصد تحقق اشتغال در سامانه رصد اشتغال رتبه اول از نظر تعداد و رتبه دوم از نظر درصد را به سیرجان اختصاص دهیم.

او اضافه کرد: در سیرجان 23 تعاونی تولید پوشاک داریم که تنها 13 تعاونی فعال هستند و به دنبال آن هستیم که شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان با 3200 نفر عضو از تعاونی های پوشاک این شهرستان حمایت کنند.

آرش به راه اندازی اولین طرح جامع تولید پوشاک در سیرجان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف حمایت از تولیدات پوشاک خانگی و واحد های خرد در سیرجان اجرایی خواهد شد.

سید تعیین هاشمی، مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اهمیت راه اندازی این طرح گفت: طرح جامع تولید پوشاک کشور برای اولین بار در سیرجان رقم خواهد خورد. روحیه تعامل و همکاری مردم و مسئولان شهرستان سیرجان سبب شد این شهرستان به عنوان شهر هدف برگزاری این طرح انتخاب شود.

او اضافه کرد: طرح جامع تولید پوشاک طرحی است که تولید پوشاک را از طریق مشاغل خرد و خانگی با استفاده از فناوری روز و در قالب یک برند واحد ممکن می کند و اجرایی شدن این طرح برای رونق تولید شهرستان سیرجان بسیار مفید خواهد بود.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 234

به "طرح جامع تولید پوشاک کشور در سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع تولید پوشاک کشور در سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید