عطایی: استرس روی ملی پوشان والیبال اثر منفی گذاشته بود

به گزارش هنجس بلاگ، کارشناس والیبال گفت: فشار و استرس ملی پوشان والیبال مقابل تیم کره جنوبی روی بازی آن ها اثر منفی گذاشته بود.

عطایی: استرس روی ملی پوشان والیبال اثر منفی گذاشته بود

بهروز عطایی کارشناس والیبال در گفت و گو با ، درباره مسابقات والیبال انتخابی المپیک اظهار کرد: مسابقات انتخابی المپیک که در چین در حال برگزاری است به اعتقاد من می تواند تورنمنت بسیار معتبری برای ملی پوشان والیبال ما باشد.

او اضافه نمود: تیم ملی والیبال 3 بازی اول را به چشم بازی های تدارکاتی نگاه کرد. به خصوص در بازی با چین تایپه و قزاقستان کادرفنی از تمامی بازیکنان استفاده کرد تا بتواند به یک جمع بندی کلی برسد. در بازی با چین کادر فنی به ترکیب اصلی خود رسید و با استفاده از بازیکنان با انگیزه و با تجربه پیروز شد چین را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

عطایی درباره بازی امروز تیم ملی برابر کره جنوبی هم بیان نمود: به دلیل فشار و استرسی که روی بازیکنان بود آنها پیروز نشدند مانند ملاقات های گذشته خوب کار نمایند. البته از تیم ملی کره هم نباید غافل شویم. آن ها بسیار خوب بازی کردند و توانستند فشار زیادی را به تیم ما وارد نمایند. به اعتقاد من هر 2 تیم بسیار قاطع و محکم بازی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 205

به "عطایی: استرس روی ملی پوشان والیبال اثر منفی گذاشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: استرس روی ملی پوشان والیبال اثر منفی گذاشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید