عکس جنجالی ؛ سعید عزت اللهی شاگرد یک استقلالی شد!

به گزارش هنجس بلاگ، گفته می گردد که سعید عزت اللهی برای پیوستن به اتحاد کلباء، با این تیم به توافق رسیده است.

عکس جنجالی ؛ سعید عزت اللهی شاگرد یک استقلالی شد!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اتحاد کلباء برای رونمایی از خرید نو و شماره 6 خود پست مشکوکی را در اینستاگرام منتشر نموده است. خریدی که گفته می گردد سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی وایله خواهد بود.

همه چیز از پست مشکوک اینستاگرامی باشگاه اتحاد کلباء آغاز شد. این تیم تصویری مبهم از خرید نو خود را منتشر کرد که قرار است در این تیم شماره 6 را بر تن کند تا این موضوع باعث افزایش حدس و گمان ها در مورد این بازیکن گردد.

این اتفاق دقیقا بر سر خرید مهدی قایدی نیز رخ داد. اکانت توئیتری کلباء تصویر مشابه و مبهمی را از بازیکن نو خود به اشتراک گذاشت که ساعاتی بعد معین شد این بازیکن وینگر بوشهری استقلال بوده است.

حالا یکی از صفحات هواداری باشگاه اتحاد کلباء که با مدیران این تیم در ارتباط است، مدعی شده که خرید نو این تیم کسی نیست جز سعید عزت اللهی که قرار است در فصل نو رقابت های ادنوک لیگ، پیراهن شماره 6 را بر تن کند.

ساعاتی قبل نیز فهرست تیم وایله برای ملاقات برابر سیلک بورگ منتشر شد که اثری از بازیکن ایرانی این تیم دیده نمی گردد. باید منتظر ماند و دید اخبار منتشر شده از امارات چقدر صحت دارد و آیا عزت اللهی به عنوان خرید نو اتحاد کلباء شاگرد فرهاد مجیدی می گردد یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3955

به "عکس جنجالی ؛ سعید عزت اللهی شاگرد یک استقلالی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس جنجالی ؛ سعید عزت اللهی شاگرد یک استقلالی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید