فیلم دیده نشده از صفر تا صد ریحانه پارسا در منجلاب ترکیه !

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران: ریحانه پارسا یکی از هنرمندانی است که در آستانه مشهور شدن دچار آفت خودبزرگ بینی شد و راستا زندگی حرفه ای و شخصی اش را با مهاجرت و اقدامات غیراخلاقی به ورطه نابودی کشاند.

فیلم دیده نشده از صفر تا صد ریحانه پارسا در منجلاب ترکیه !

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد. ریحانه پارسا حال تبدیل به نماد دیوانگی و ابتذال میان مردم شده است.

به گزارش خبرنگاران، ریحانه پارسا اکنون تبدیل به یک نماد ابتذال شده است . فیلمی را که مشاهده می کنید مروری بر زندگی خانم بازیگر است که ظرفیت حجم عظیمی از توجه را نداشت و راهش به ابتذال و دیوانگی کشید.

ریحانه پارسا اهل تهران و متولد اسفند سال 1377 است و در سال 1394 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت. ریحانه پارسا یکی از جوانترین بازیگر ها در تلویزیون است که با نخستین فعالیت جدی خود در سریال پدر مشهور شد. البته به جز بازیگری در عکاسی نیز به طور تخصصی فعالیت می نماید. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است. بچه اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

خودش در این باره می گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها نهاده شد. او بعد از تست بازیگری از بین 300 نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب گردد.

تجربه درخشان خانوم پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بگردد. او می گوید بازی در سینما برایش مجذوب نماینده است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر گردد و تجربه اندوزی کند.

ریحانه پارسا این بار با اتفاق شوک آوری در فضای مجازی فعالیت کرد. او فیلمی را منتشر کرد که در کچل کردن است و متنی غمگین و پر بغض را خواند. ریحانه پارسا اخیرا نیز از قضاوت های مردم اعتراض کرد و گفت می خواهد از حواشی دوری کند و تا مدتی فعالیت نمی نماید، اما روز بعد این فیلم را در صفحه اینستاگرامش گذاشت.

او در حالی که بغض گلویش را گرفته و موهای می تراشد ، می گوید: چه کسی می داند این آور نشسته بر قلبم تکه های کدام آشیانه است

آیا جز بسترم ادعای در این دنیا هست که شونده ای آخرین دلمردگی های من بود

صدا کن مرا بی فریاد گوش من از صداهای گوشخراش قلبم که هر لحظه در نظرم شکسته است

صدا کن مرا بی آواز و ساز من از نت های همواره فالش خستم فقط صدا کن مرا تا بدانم هنوز زنده ام بی آنکه بخواهیم را از بستر خویش پرواز دعوت کنی

ریحانه پارسا دیوانه شده است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به خبرنگار خبرنگاران گفت:افرادی امثال ریحانه پارسا به خاطر گذراندن دوران کودکی سخت،طلاق پدر و مادر،و تجاوزی که ادعا می نماید به او شده است؛ کودکی آسیب دیده ای داشته است و در واقع همه مسائل ناگواری که به آن اشاره شد،باعث شده کودک آسیب دیده خشمگینی به وجود آید.آسیب دیدگی خشم زیادی ایجاد می نماید و چنین فردی نسبت به اجتماعی که او را مورد ظلم قرار داده است خشمگین می گردد.و در نهایت این خشم موجب هنجار شکلی به اشکال مختلف در سنین بالاتر می گردد.

ریحانه پارسا دچار خودشیفتگی شده است!

دکتر الله وردی در ادامه گفت:ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می نماید که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی گردد در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین علت دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می گردد حس کند که انگار در حال سقوط است.

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت: آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می نمایند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می نمایند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می نمایند که توجه جلب نمایند.آنها سراغ ضد ارزش ها می فرایند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1378 در تهران اسـت. او سال 1394 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت وگو یی درباره معروفیتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

مـن همواره در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد البته برنامه خودم این بود کـه با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر رابه صورت حرفه ای آغاز کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد، اما پدر سکوی پرش مـن شده اسـت.

او گفته: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه ای آغاز کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر می گوید

درسال هایی کـه مشغول تحصیل بودم، همواره دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم کـه چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جاییکه می توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم کـه نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی تنهایی لیلا و لیلای آن سریال مقایسه شوم. لیلا یک دختر امروزی اسـت کـه بخاطر بعضی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا می گردد.

آغاز و معروفیت ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر درسال 1397 با نقش لیلا آغاز شد، وی به وسیله دستیار کارگردان به پروژه معرفی گردید؛ او در نقش لیلا دراین سریال به معروفیت عجیبی رسید.

منبع: مثلث انلاین

منبع: رکنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3594

به "فیلم دیده نشده از صفر تا صد ریحانه پارسا در منجلاب ترکیه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دیده نشده از صفر تا صد ریحانه پارسا در منجلاب ترکیه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید