فیلم مربوط به موش های درختی برای 2سال پیش است

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز سال جاری خبر داد و گفت پس از اجرای این طرح تماس های شهروندی با سامانه 1888 درباره موش 12 درصد کاهش یافت.

فیلم مربوط به موش های درختی برای 2سال پیش است

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت اله محمدی با اشاره به فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره حرکت موش های شهری بر روی درختان اظهار کرد: این فیلم به 98 مربوط می شود زمانی که تعداد موش ها به دلیل استفاده از سم بی کیفیت افزایش یافته و توزیع سم و اقدامات مقابله با موش ها کم اثر شده بود.

وی ادامه داد: با تحقیقات وآزمایشات انجام شده برروی چندین نمونه سم در سال 1400 ، سم موثر خریداری شده است که با وجود کاهش مصرف تا 60 درصد، اثر گذاری بسیار بالایی هم دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال خاطرنشان کرد: از 22 آبان تا 6 آذرماه طرحی در منطقه ها 22 گانه برای کاهش جمعیت موش های شهری اجرا شد که طی آن 12 درصد از پیام های شهروندان به 1888 در خصوص موش کاهش یافت.

وی افزود: در این طرح ضربتی بیش از 3800 کانون وفور موش شناسایی و نزدیک به 4 هزار منفذ با مصالح مقاوم بهسازی شده است. همچنین بیش از هزار و 200 تله چسبی و 190 کیلوگرم سم شیمیایی موثر و سازگار با محیط زیست شهری توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3691

به "فیلم مربوط به موش های درختی برای 2سال پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مربوط به موش های درختی برای 2سال پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید