فیلیپین؛ یکصدمین کشور ایمن برای سفر از نگاه سازمان جهانی گردشگری

به گزارش هنجس بلاگ، WTTC اولین مهر جهانی گواهینامه ایمنی و بهداشت جهانی را در اوایل امسال راه اندازی کرد و اکنون این مجوز توسط مقاصد سفر محبوب مانند برمودا، مالدیو، مونته نگرو، نامیبیا و اوگاندا مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلیپین؛ یکصدمین کشور ایمن برای سفر از نگاه سازمان جهانی گردشگری

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید.

تمبر سفرهای ایمن WTTC گردشگران را قادر می سازد مقاصدی را در سرتاسر دنیا که جدیدترین پروتکل های بهداشتی و بهداشتی استاندارد را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته اند، تشخیص دهند.

گلوریا گوارا، رئیس WTTC، گفت: ما خوشحالیم که می بینیم ابتکار ما باعث چنین موفقیت بزرگی شده است و توسط گردشگران مختلف از گوشه و کنار دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. 100 مقصدی که اکنون با افتخار از تمبر ایمنی این سازمان استفاده می نمایند با هم همکاری می نمایند تا اعتماد مشتریان را در سراسر دنیا بازسازی نمایند.

گوارا ادامه داد: ما در لیست خود، فیلیپین، مقصد باورنکردنی و خانه بعضی از زیباترین جزایر دنیا، را به عنوان صدمین مقصد دارای تمبر ایمنی داریم و این کشور به کشورهایی نظیر ترکیه، مصر، اندونزی و کنیا اضافه شده است.

دستورالعمل های WTTC همچنین مورد حمایت سازمان دنیای دنیاگردی سازمان ملل متحد (UNWTO) قرار گرفته است و با یاری سازمان بهداشت دنیای (WHO) و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تهیه شد.

ماه گذشته، WTTC و اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) به طور مشترک توصیه هایی را برای مشاغل منتشر کردند که به دنبال بازگشایی ایمن در میان شیوع بیماری همه گیر کرونا هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1734

به "فیلیپین؛ یکصدمین کشور ایمن برای سفر از نگاه سازمان جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپین؛ یکصدمین کشور ایمن برای سفر از نگاه سازمان جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید