قدردانی حاجی میرزایی از وزیر کشور برای یاری به بازسازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده

به گزارش هنجس بلاگ، وزیر آموزش و پرورش در نامه ای از وزیر کشور به دلیل اختصاص 423 میلیارد ریال برای بازسازی فضاهای آموزشی در استان های سیل زده سیستان و بلوچستان و هرمزگان تشکر کرد.

قدردانی حاجی میرزایی از وزیر کشور برای یاری به بازسازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از وزارت کشور، در بخشی از نامه محسن حاجی میرزایی به عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: حادثه سیل دی ماه 1398 چنان تلخ و غمبار بود که فضای سنگینی از اندوه بر جامعه و کشور تحمیل کرد ولی حضور، ایثار و همدردی مردم، آرامش بخش بسکمک از ناگواری ها بود.

وی اضافه نمود: این حادثه، خسارات بسکمک به زیرساخت ها و روساخت های کشور وارد کرد که فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی استان های جنوب شرقی کشور نیز از آن مصون نماندند اما حمایت ها و پشتیبانی مردم شریف ایران، دولت خدمتگزار و وزیر کشور در توجه ویژه به آسیب های وارد شده به فضاهای آموزشی استان های هرمزگان و سیستان بلوچستان که به طور خاص جزو محروم ترین استان های کشور در دسترسی به فضاهای آموزشی محسوب می شوند، آرامش بخش و کمک دهنده وزارت آموزش و پرورش در بازسازی و تعمیر مدارس آسیب دیده بود.

وزیر آموزش و پرورش در این نامه تشکر و قدردانی خود را بابت تخصیص 423 میلیارد ریال بابت تعمیر فضاهای آموزشی مناطق سیل زده شامل 331 میلیارد ریال برای استان سیستان و بلوچستان و 92 میلیارد ریال برای استان هرمزگان اظهار داشت و تندرستی و استمرار خدمتگزاری رحمانی فضلی را از خداوند منَان مسئلت کرد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 654

به "قدردانی حاجی میرزایی از وزیر کشور برای یاری به بازسازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی حاجی میرزایی از وزیر کشور برای یاری به بازسازی فضاهای آموزشی مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید