قیمت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بیرون درز کرد

به گزارش هنجس بلاگ، پس از درز اطلاعات مربوط به ایکس باکس سری اس، نوبت به انتشار غیر رسمی اطلاعات قیمت و عرضه کنسول های نسل بعد مایکروسافت رسیده است. خبرگزاری ویندوز سنترال که سابقه نسبتا خوب در درز اطلاعاتی درست و درمان نسبت به محصولات مایکروسافت دارد، گفته است که ایکس باکس سری ایکس با قیمت 499 دلار و ایکس باکس سری اس با قیمت 299 دلار وارد بازار خواهند شد.

قیمت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بیرون درز کرد

چند ساعتی بیشتر از انتشار عکس و ویدیویی از ایکس باکس سری اس نگذشته بود که خبرگزاری ویندوز سنترال، تمام و کمال اطلاعات مربوط به عرضه ایکس باکس های نسل بعد را منتشر کرد. واضح است که مایکروسافت برنامه داشته تا به زودی رویدادی برگزار و از قیمت و زمان عرضه ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در آن صحبت کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی ویندوز سنترال، ایکس باکس سری ایکس که مدل گران تر و قوی تر از ایکس باکس نسل بعد است، با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد. مدل ارزان تر و ضعیف تر نسل بعدی ایکس باکس یعنی ایکس باکس سری اس هم 299 دلار قیمت گذاری شده است. هر دو کنسول به صورت همزمان در روز 10 نوامبر وارد بازار خواهند شد.

گفته شده که مایکروسافت برنامه دارد تا هر دو کنسول را به صورت قراردادی و قسطی هم بفروشد. ایکس باکس سری ایکس به اضافه اشتراک ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد، به صورت قراردادی با قسط ماهیانه 35 دلار فروش خواهد رسید. این رقم برای ایکس باکس سری اس ماهیانه 25 دلار خواهد بود.

رقم های ارائه شده برای ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس، با توجه به قدرتی که این دو کنسول ارایه می دهند، شگفت انگیز است. هر دو کنسول بازی های کاملا یکسانی را با کیفیت گرافیکی متفاوت اجرا می نمایند و نه تنها دریچه ورود گیمرها به نسل بعد هستند، بلکه پلتفرمی برای اجرای بازی های سرویس ایکس باکس گیم پس محسوب می شوند.

انتظار داریم تا به زودی، رویداد رسمی مایکروسافت را برای رونمایی از ایکس باکس سری اس و قیمت دو کنسول نسل بعد ایکس باکس، ببینیم. در نظر داشته باشید که اطلاعات مربوط به قیمت ها رسمی نیستند، ولی به احتمال زیاد باید آن ها را درست در نظر بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1714

به "قیمت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید