مانع قانونی برای مدیریت قطعی حسن رنگرز در وزارت ورزش

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، انتخاب جسن رنگرز قهرمان کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش یکی از آخرین تصمیمات بدنه وزارت ورزش در روزهای پایانی سال گذشته بود که همزمان با معرفی علیرضا خسروی به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها انجام شد.

مانع قانونی برای مدیریت قطعی حسن رنگرز در وزارت ورزش

بر این اساس از 19 فروردین ماه امسال حسن رنگرز به صورت رسمی در ساختمان وزارت ورزش آغاز به کار کرد. همزمان رنگرز که سخنگوی فدراسیون کشتی بود و در کمیته ملی المپیک هم مدیریت موزه ملی ورزش را بر عهده داشت، از هر دو سمت خود کناره گیری کرد تا به صورت تمام وقت ماموریتش در وزارتخانه را به خاتمه برساند.

البته دلیل اصلی این تصمیمات، چگونگی همکاری حسن رنگرز با مجموعه وزارت ورزش است که قرار است به صورت دائمی دنبال شود اما صدور حکم مدیریت قطعی برای او منوط به مهیا شدن شرایط قانونی لازم است.

رنگرز که پیش از این کارمند استخدامی شرکت ملی گاز بود برای مدیریت موزه ملی ورزش از این شرکت مامور به کار در کمیته ملی المپیک شد. حالا که به وزارت ورزش نقل مکان کرده باید ماموریتش برای این وزارتخانه تعریف شود.

درخواست های لازم در این زمینه ارائه شده است و قاعدتاً پس از نتیجه گیری لازم، حکم رنگرز برای دفتر آموزش و استعدادیابی وزارت روزش از سرپرستی به مدیرکلی تغییر می کند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 648

به "مانع قانونی برای مدیریت قطعی حسن رنگرز در وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع قانونی برای مدیریت قطعی حسن رنگرز در وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید