مجموعه عکس های خلاقانه با عکاسی به سبک تازه

به گزارش هنجس بلاگ، شاید روزگاری دنیای عکاسی تنها در قالب تصاویری ثابت و یکنواخت خلاصه می شد، اما این روزها این هنر، مرزهایی تازه و خلاق را تجربه می نماید. به لطف همه گیر شدن دوربین های موبایل، هر کسی می تواند سوژه مورد نظرش را از دریچه نگاه خود به تصویر کشیده و نوآوری را نیز چاشنی آن کند. با خبرنگاران همراه باشید.

مجموعه عکس های خلاقانه با عکاسی به سبک تازه

ثبت تصاویری تماشای از سوژه هایی که گویی در حال پروازند یا میان زمین و آسمان معلق، چندان هم تازگی ندارد. خب البته باید اذعان کرد که این دست از تصاویر همچنان مجذوب کنندهیت و تازگی خود را حفظ نموده اند، به طوری که این روزها هر نوجوان دوربین به دست، در پی فرصتی برای ثبت لحظات این چنینی است.

شاید معمول ترین روش برای ثبت تصاویری با این سبک و سیاق، پریدن به هوا و ثبت عکسی فوری باشد، روشی که البته نیازمند حضور فردی دیگر برای عکس برداری است. اما عکاسی که در ادامه با مرور بخشی از آثارش همراهتان هستیم، خلاقیت خود را در ثبت تصاویری به رخ کشیده که به وسیله خود او ثبت و ضبط شده اند.

آر جی پانو ، عکاس خوش ذوق ساکن لس آنجلس است که تصاویر ثبت شده هر روزه خود را در صفحه اینستاگرامش با دیگران به اشتراک گذاشته و از این طریق آنها را نیز با اتفاقاتی که روزانه تجربه می نماید، همراه نموده است.

او ادعا می نماید که برای عکاسی تنها از دوربین آیفون استفاده نموده است، بعلاوه این تصاویر کاملا دست نخورده بوده و از نرم افزار فوتوشاپ برای ویرایش آنها استفاده نشده است.

او عضو گروه حرکات موزون است و در همین زمینه و به علت حرکات خاص و مجذوب کننده خود معروفیت دارد. اما با این مجموعه تصاویر تماشای، او خودش را در قالبی دیگر نیز به بیننده معرفی نموده است، عکاسی که در میان چرتی کوتاه در ساحل، در میان زمین و آسمان معلق مانده است، همچون نئو (ماتریکس) در ایستگاه مترو به پرواز درآمده و گاهی نیز همچون مرد عنکبوتی از دیوارها بالا کشیده است.

بی شک شما نیز با تماشا این تصاویر به مقدار خلاقیت، انعطاف بدنی و البته شجاعت او پی خواهید برد. عکاسی که گویی همه وقت و همه جا با نیروی جاذبه زمین سر ناسازگاری داشته و معلق بودن بین زمین و آسمان را به همه چیز ترجیح می دهد.

امیدوارم از مرور این مجموعه و همراه شدن با ما لذت برده باشید. اگر شما هم خالق تصاویری این چنینی بوده اید، مسرور خواهیم شد آنها را با ما و دیگر دوستان تان در خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / visualnews.com
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3618

به "مجموعه عکس های خلاقانه با عکاسی به سبک تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه عکس های خلاقانه با عکاسی به سبک تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید