محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش هنجس بلاگ، پلیس راه راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات محرم را خاطرنشان کرد.

محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به تعطیلات سرانجام هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه؛ محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور از سوی پلیس راهور ناجا در محورها ذیل به اجرا در می آید.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه پنج شهریور تا ساعت 6 روز سه شنبه مورخ یازده شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در راستا مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های پنج و 6 شهریور تا ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنجشنبه پنج و 6 شهریور نیز تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه هفت شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه هشت شهریور از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال بصورت یک طرفه و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های 9 و 10 شهریور تا ساعت 2 روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریور تا ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هرازتردد کلیه تریلرها از محور هراز و کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه پنج شهریور تا ساعت 2 روز بعد از محور هراز ممنوع است.

این گزارش می افزاید: تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه 6، هفت، هشت، 9 و 10 شهریور تا ساعت 2 روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هشت، 9 و 10 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های هشت، 9 و 10 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است و در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و سمنان - قائم شهر نیز تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه مورخ 9 شهریور از راستا شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

بنا بر این گزارش، در محور آستارا- اردبیل و بالعکس تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه 6 و 9 شهریور در محور فوق و محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه 6 و 9 شهریور در محور فوق ممنوع است.

محور سلفچگان - قم (باند رفت به سمت قم) تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای یکشنبه تاریخ 9 شهریور از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و راستا جایگزین آزاد راه تهران - ساوه - سلفچگان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1634

به "محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید