مصوبه تعارض منافع شهرداری تکمیل خواهد شد

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مصوبه تعارض منافع شهرداری تکمیل خواهد شد، گفت: این طرح امروز در صحن اعلام وصول شد، اما از دوستان اجازه گرفتم، داخلی آنالیز کنیم.

مصوبه تعارض منافع شهرداری تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران، در انتها جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور کار شورای شهر اضافه نمود: یکی از مصوبات امروز یک فوریت لایحه اصلاح بودجه بودجه 1400 شهرداری بود که بر اساس آن شهرداری خواهان کاهش بودجه از 48 هزار میلیارد تومان به 36 هزار میلیار تومان بوده، زیرا معتقد است میزان زیادی از آن محقق نخواهد شد.

وی به اعلام وصول طرح تعارض منافع شهرداری تهران در صحن شورا هم اشاره نمود و گفت: این طرح آمد و رأی هم داشت، اما بنده از دوستان اجازه گرفتم که آن را به صورت داخلی آنالیز کنیم.

رئیس شورای شهر اضافه نمود: می خواهیم مصوبه تعارض منافع را تکمیل کنیم و اصلاح آن را به گونه ای انجام خواهیم داد که در صورت احتیاج، در دستور قرار گیرد، اما این موضوع داخلی شورا است.

شورای شهر پنجم طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران را در سال 97 تصویب کرد و یکی از بخش های ان مصوبه مربوط به ممنوعیت به کارگیری بستگان مدیران در دوره مسئولیت آن ها اختصاص داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3640

به "مصوبه تعارض منافع شهرداری تکمیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه تعارض منافع شهرداری تکمیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید