مقاله: قرار است در مکزیک با هم ساندویچ بستنی را امتحان کنیم!

به گزارش هنجس بلاگ، البته اگر کمی در اینترنت جست و جو کنید، متوجه می شوید که این ساندویچ های بستنی فقط در مکزیک وجود ندارند. بلکه این ساندویچ ها را در فیلیپین و ویتنام هم می توانید پیدا کنید.

مقاله: قرار است در مکزیک با هم ساندویچ بستنی را امتحان کنیم!

هیچ کس دقیقا نمی داند که چه کسی برای اولین بار این ساندویچ های بستی را ابداع کرد، ولی بعضی از رسانه های مکزیک بیان داشته اند که ریشه این ساندویچ ها احتمالاً به Xonacatlan بر میگردد. جایی که این ساندویچ ها 60 سال است که به مردم فروخته می گردد. خانواده Sanchez که در مغازه خود این نوع خاص از ساندویچ را می فروشند و گمان می شود آنها اولین افرادی باشند که این ساندویچ را ابداع کردند، بیان می نمایند که همه چیز در ابتدا فقط یک آزمایش بود، ولی مردم عاشق این ساندویچ ها شدند و ترکیب نان و بستنی برای آنها آنقدر جالب بود که تصمیم گرفتیم این ساندویچ ها را در منو غذایی خودمان نگاه داریم.

بعضی از مکزیکی ها معتقدند که راز یک ساندویچ بستنی این است که در ابتدا اندازه نسبتاً زیادی نمک داخل نان آن بریزیم. این کار باعث می گردد که بستنی زودتر آب گردد و اینکه ترکیب شوری و شیرینی جالب هم ایجاد می گردد. نکته جالب دیگر هم اینکه هر فروشنده ای چاشنی هایی که مخصوص خودش را به این ساندویچ می زند که معروف و پرطرفدارترین آن ها همان شکلات و وانیل هستند.

منبع مقاله: قرار است در مکزیک با هم ساندویچ بستنی را امتحان کنیم!

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3542

به "مقاله: قرار است در مکزیک با هم ساندویچ بستنی را امتحان کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قرار است در مکزیک با هم ساندویچ بستنی را امتحان کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید