نوروزی نژاد: چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، امیدوارم هوای هندبال را داشته باشند

به گزارش هنجس بلاگ، لژیونر هندبال کشورمان گفت: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نوروزی نژاد: چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، امیدوارم هوای هندبال را داشته باشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، پویا نوروزی نژاد پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه هندبال تبریک می گویم. بازی بسیار حساسی بود و برای لحظاتی چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، اما در نهایت شیرین بود.

وی ادامه داد: گل آخری که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چند برابر کرد. درست است که 60 دقیقه بسیار سخت را تجربه کردیم، اما در نهایت مزد زحمات مان را گرفتیم و این پیروزی بزرگ را به همه افرادی که حامی ما بودند تبریک می گویم. امیدوارم که هر سال بتوانیم رشد کرده و در المپیک و مسابقات جهانی بدرخشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان بیان کرد: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت باید بگویم که خیلی شادمان هستم. این برای دومین بار است که هندبال ایران جهانی می شود و دفعه قبل هم خیلی سخت جهانی شدیم، اما امیدوارم این طلسم شکسته شود و راحت تر به رقابت های جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3681

به "نوروزی نژاد: چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، امیدوارم هوای هندبال را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی نژاد: چیزی نمانده بود که قلب مان از تپش بایستد، امیدوارم هوای هندبال را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید