هتل 5 ستاره اسپایس اند اسپا در منطقه بلک آنتالیا ؛ اقامتی لوکس در فضای مدیترانه

به گزارش هنجس بلاگ، هتل 5 ستاره اسپایس اند اسپا در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است و با فضای مدیترانه ای زیبای خود برایتان اقامتی بی نظیر رقم خواهد زد، طوری که در کنار امواج دریای مدیترانه بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد و امکانات متنوع این هتل تجربه ای منحصر به فردی برایتان خواهد بود.

هتل 5 ستاره اسپایس اند اسپا در منطقه بلک آنتالیا ؛ اقامتی لوکس در فضای مدیترانه

فاصله هتل اسپایس اند اسپای بلک تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا نیز 35 کیلومتر، با مرکز شهر بلک نیز 1 کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی به آسانی قابل دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Spice Hotel & Spa برایتان لحظات تکرارنشدنی رقم خواهد خورد.

با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری شهر نیز خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل اسپایس اند اسپای بلک آنتالیا

در واقع این هتل ساختمان اصلی 5 طبقه همراه با 2 ساختمان دیگر دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل امکانپذیر است. چندین مغازه مانند هایپر و فروشگاه سوغاتی در لابی این هتل به چشم می خورند.

همچنین در لابی هتل Spice Hotel & Spa بخش های نظیر تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط نیز دایر هستند. برای مسافران با ماشین شخصی نیز پارکینگ رایگان دایر شده شده است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از قسمت مربوطه اتومبیل کرایه کنید. در هتل اسپایس اند اسپا بلک خدمات نگهداری بچه ها با هزینه جداگانه دایر است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، آلمانی، روسی و فرانسوی صحبت می کنند. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. خدماتی نظیر کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه های جداگانه انجام می گیرند.

برای کسانی که به قصد سفرکاری به این شهر می فرایند، با انتخاب این هتل می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در مرکز بیزینس برگزار کنند، زیرا 7 اتاق کنفرانس برای سخنرانی ها و جلسات در هتل اسپایس اند اسپای بلک دایر است. در این هتل زیبا برای مسافران با مسائل جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است.

امکانات تفریحی هتل

این هتل بی نظیر دارای یک سالن اسپای مجهز است. همچنین ساحل اختصاصی، سونا، کلاس های یوگا، سولاریوم و حمام ترکی جزو محبوب ترین امکانات تفریحی در این هتل به شمار می فرایند که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. از جمله امکانات دیگر در این هتل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر بچه ها، کلوپ های شبانه، پارک آبی همراه با انواع ورزش های آبی اشاره کرد و اینکه استخر سرپوشیده همراه با باشگاه بدنسازی هتل Spice Hotel & Spa طرفداران خاص خود را دارند. استخرهای این هتل در طول سال به صورت رایگان باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است. این هتل زیبا دارای یک زمین بازی و یک اتاق بازی است.

اتاق های و امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای 22 ویلا و 546 اتاق است، انواع اتاق در این هتل عبارتند از سوئیت کوئین، ویلا مینت، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم انداز باغ یا دریا، اتاق خانواده، ویلای گینگر، سوئیت کلاسیک، سوئیت ماه عسل، اتاق تریپل استاندارد با چشم انداز باغ یا دریا. توجه داشته باشید که همه اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، در بعضی از اتاق ها بالکن به صورت استاندارد وجود دارد و همگی به سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، تلفن، اینترنت وای فای رایگان، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، کاناپه، بالکن، ورودی اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز مجهز هستند. در حمام های داخل اتاق ها نیز دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی موجود است.

رستوران های هتل

همچنین لازم به ذکر است در هتل زیبای Spice Hotel & Spa 3 رستوران وجود دارد که غذاهای ترکی، ایتالیایی، آسیایی سرو می کنند. در تراس های روباز انواع نوشیدنی های خوشمزه برایتان آماده می کنند.

فاصله هتل اسپایس اند اسپا بلک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک ساحلی بلک: 5.2 کیلومتر

فاصله تا کلوب گلف گلوریا: 6.1 کیلومتر

فاصله تا پارک لند آو لجند: 7.2 کیلومتر

فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: 10.7 کیلومتر

فاصله تا پلاژ لارا: 21.9 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم آنتالیا: 48.4 کیلومتر

فاصله تا موزه آنتالیا: 49 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3057

به "هتل 5 ستاره اسپایس اند اسپا در منطقه بلک آنتالیا ؛ اقامتی لوکس در فضای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره اسپایس اند اسپا در منطقه بلک آنتالیا ؛ اقامتی لوکس در فضای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید