هوش مصنوعی، آزمون MBA را با بالاترین امتیاز قبول شد!

به گزارش هنجس بلاگ، گجت نیوز نوشت: هوش مصنوعی ChatGPT پیروز شده آزمون MBA را با امتیاز خوبی قبول شود. این نشان می دهد که چه آینده ای در انتظار جهان است!

هوش مصنوعی، آزمون MBA را با بالاترین امتیاز قبول شد!

وقتی هوش مصنوعی ChatGPT ارائه شد، بسیاری از مردم به این فکر کردند که این ربات چت می تواند جهان را تغییر دهد. البته نگرانی های بسیار زیادی در مورد نحوه کارکرد او و اینکه آیا حق انتشار را رعایت می کند یا خیر هم وجود دارد. اما از آن مهم تر، معلمین مدارس متوسطه خیلی نگران این هستند که دانش آموزان بخواهند با استفاده از این ربات، در انجام تکالیف خود تقلب کنند.

اما ظاهراً اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرف هاست. چند روز قبل، یک پروفسور از دانشکده بازرگانی دانشگاه وارتون پنسیلوانیا به نام کریستین ترویش، در توییتی خبر داده که هوش مصنوعی ChatGPT پیروز به گذراندن آزمون MBA با نمره ای بالا شده است.

این پروفسور در توضیح عملکرد ربات چت جی پی تی در امتحان MBA اینگونه می گوید: این چت بات در پاسخ به سوالات مدیریت عملیات پایه و فرآیند تجزیه و تحلیل استاد است. نه تنها پاسخ هایی که داده دست بوده، بلکه می تواند در مورد آن ها توضیح هم دهد.

این ربات گاهی در محاسبات ساده مرتکب اشتباهاتی می شود. نسخه فعلی آن نمی تواند به سوالات پیچیده تر فرآیند تحلیل و بررسی پاسخ دهد. چت جی پی تی برای در سوالات چندگزینه ای خوب است. در برخی از موارد نتوانست راه چاره درست را انتخاب کند و پس از دریافت راهنمایی از یک انسان، پاسخ خودش را اصلاح کرد.

مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر می گوید که این چت بات در مراحل اولیه خودش است. حالا تصور کنید که چند نسل بعد آن چقدر پیشرفته خواهد بود! ما هم با او موافقیم. در حال حاضر شاهد نخستین تلاش های هوش مصنوعی در این زمینه هستیم. بنابراین در آینده آن می تواند بالغ تر شود، نکات بیشتری را یاد بگیرد و زندگی بشر را برای همیشه تغییر دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3879

به "هوش مصنوعی، آزمون MBA را با بالاترین امتیاز قبول شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی، آزمون MBA را با بالاترین امتیاز قبول شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید