پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 5600 مددجو و نیازمند ایلامی

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از5670 مددجو و نیازمند این استان در سال گذشته اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 5600 مددجو و نیازمند ایلامی

قنبر موسی نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: به این تعداد احتیاجمند بیش از 429 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین احتیاج مددجویان مراجعه کننده به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده که در این زمینه مبلغ 203 میلیارد ریال به تعداد چهار هزار و 240 نفر از افراد احتیاجمند و دارای مشکل پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل را از دیگر خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه 668 نفر مددجوی احتیاجمند صاحب کسب و کار شده که به این تعداد نفر 167 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

موسی نژاد توضیح داد: در زمینه یاری به تأمین مسکن احتیاجمندان نیز 58 میلیارد ریال به تعداد 767 نفر از احتیاجمندان فاقد مسکن مناسب پرداخت شده است.

وی با عنوان اینکه تسهیلات پرداخت شده به مددجویان و احتیاجمندان این استان از محل تسهیلات قرض الحسنه در سال 97 بیش از 309 میلیارد ریال بوده است توضیح داد: اعتبارات قرض الحسنه پرداخت شده سال 98 نسبت به سال 97 حدود 38 درصد افزایش داشته است.

مشارکت 55 میلیاردی بانک سپه در اشتغال احتیاجمندان ایلامی

همچنین، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بانک سپه در سال 98 با اختصاص و پرداخت 55 میلیارد ریال اعتبار سهم خوبی در ایجاد اشتغال برای مددجویان و احتیاجمندان این استان داشت.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در ملاقات با مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام اعلام کرد: این میزان اعتبار صرف ایجاد شغل برای تعداد 139 نفر از مددجویان و احتیاجمندان جویای شغل در این استان شده است.

وی با اعلام اینکه بانک سپه در سال گذشته به 100 درصد تعهدات خود در زمینه مشارکت در ایجاد اشتغال برای مددجویان این استان عمل نموده است توضیح داد: انتظار داریم سال جاری نیز با توجه به برنامه های توانمندسازی این نهاد برای احتیاجمندان همکاری کامل با این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال برای احتیاجمندان توسط این بانک صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به توسعه نیافتگی و محرومیتهای ایلام اشاره نمود و گفت: سالهای جنگ باعث شد که این استان از راستا پیشرفت و توسعه دور گردد و محرومیتهای ناشی از این موضوع هنوز ادامه دارد.

مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام نیز در این ملاقات گفت: مشارکت در اشتغال احتیاجمندان از خدماتی است که این بانک در سالهای گذشته به آن مفتخر شده است و ما از این بابت خوشحالیم.

علیرضا آئینی اضافه کرد: همه کوشش ما این است به تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان و احتیاجمندان عمل کنیم و همکاری های ما در این زمینه با کمیته امداد ادامه داشته باشد.

وی با عنوان اینکه اشتغال زایی برای مددجویان از بهترین خدمات کمیته امداد است ادامه داد: خوشبختانه در سالهای اخیر چند صد نفر از مددجویان کمیته امداد با استفاده از تسهیلات این بانک صاحب شغل شده اند و ما همچنان آماده همکاری با کمیته امداد در این زمینه هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 742

به "پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 5600 مددجو و نیازمند ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 5600 مددجو و نیازمند ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید