پرسپولیس برای جذب این بازیکن اصرار نکند ، 2 خریدی که انجام شد اشتباه بود

به گزارش هنجس بلاگ، پیشکسوت سرخ ها گفت: کنعانی زادگان اگر از تیم های خوب قطری پیشنهاد داشت به پرسپولیس برنمی گشت.

پرسپولیس برای جذب این بازیکن اصرار نکند ، 2 خریدی که انجام شد اشتباه بود

به گزارش خبرنگاران مرتضی فنونی زاده در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس که از نگاه طرفداران رضایت بخش نیست، گفت: شهاب زاهدی بازیکن آموزشگاه پرسپولیس بود و درحفظ او دقت نکردیم تا پس از 6 سال دوباره به تیم برگردد. اینکه با او قرارداد یک ساله بسته شده و برخلاف قوانین است قطعاً باشگاه پرسپولیس دلیلی داشته که قرارداد یکساله بسته وگرنه مدت زمان قرارداد بیشتر می شد. زاهدی از بدنه پرسپولیس است ولی متأسفانه در تمام این سال ها توجه کافی به تیم های آموزشگاه نمی شده و بازیکنان زیادی بودند که از جوانان و امیدهای پرسپولیس رفتند و در تیم های دیگر چهره شدند. نمونه آن هم زاهدی است که بار دیگر به تیم برگشته و امیدوارم از اتفاقی که برای این بازیکن رخ داد مدیران باشگاه درس بگیرند و بازیکنان جوان تیم را به راحتی از دست ندهند.

کنعانی زادگان پیشنهاد داشت به پرسپولیس برنمی گشت

وی در گفت و گو با آنا ادامه داد: محمدحسین کنعانی زادگان یک بحث مالی دارد و بحث دیگر این است که او خواسته حتماً فیکس بازی کند. چنین چیزی آن هم در تیمی با بزرگی پرسپولیس ممکن نیست و هیچ بازیکنی به طور قطع فیکس نیست. خیلی بازیکنان بعد از آنکه به پرسپولیس می آیند به تیم ملی می رسند و در این تیم باید نداریم. کنعانی زادگان اگر از تیم های خوب قطری پیشنهاد داشت به پرسپولیس برنمی گشت. مطمئناً اگر در قطر پیشنهادی داشته باشد یا از تیم های پایین جدولی است یا اینکه تیمی در لیگ ستارگان این کشور نیست و در دسته پایین تر است. او نمی تواند پیشنهاد مالی بالایی دهد و از طرفی دیگر، در پرسپولیس باید نداریم و هیچ کدام از بازیکنان تضمینی برای بازی کردن نگرفته اند. بر اساس لیاقت و شایستگی به هر بازیکنی بازی می رسد. فصل قبل هم زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی سد دفاعی خوبی مقابل حریفان ایجاد کردند و پرسپولیس برترین خط دفاع لیگ برتر شد. با این حساب، احتیاجی نیست که برای جذب کنعانی زادگان اصراری به این مدافع کرد و او برای پرسپولیس شرط نگذارد.

دیاباته و پریرا نباید جذب می شدند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه باید مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان بابت تسویه حساب به بازیکنان خود بدهد تا بتواند تمدید قرارداد کند، مطرح کرد: اگر جذب شیخ دیاباته و لیاندرو پریرا صورت نمی گرفت، بخش مهمی از پولی که باشگاه بدهکار است تأمین می شد. کادرفنی باید جوابگوی جذب چنین بازیکنانی باشد. دیاباته که در بیشتر بازی ها مصدوم بود، پریرا هم کلاً یک گل زد، در بازی با سپاهان هم که میزبان بودیم اخراج شد تا پرسپولیس در آزادی ببازد و کارش برای قهرمانی خیلی سخت گردد. الان باشگاه به این دو بازیکن هم بدهکار است و اگر پول شان را نگیرند سریع به فیفا شکایت می نمایند. پول بازیکنان خارجی راه فرار ندارد. راهی که باید رفت این است که با بازیکنان صحبت گردد تا با شرایط باشگاه کنار بیایند و آماده حضور در تمرینات شوند. البته پولی که بازیکنان طلب دارند حق آنهاست و باید به مرور زمان پرداخت گردد.

بخشی از 110 میلیارد تومان به بازیکنان پرداخت گردد

فنونی زاده اعلام کرد: یحیی گل محمدی حامی بازیکنان است و قطعاً به باشگاه گفته که باید با بازیکنان تسویه گردد تا تمرینات آغاز گردد. اینکه فصل قبل هم تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و در پی آن قهرمان سوپرجام هم شده، مسئله مهمی است ولی می توان در این شرایط که باشگاه توانایی پرداخت 110 میلیارد تومان را ندارد، بخشی از این پول به بازیکنان داده و الباقی به مرور با آنها تسویه گردد. یک سالی بود پرسپولیس دغدغه مالی کمتری داشت و از سویی دیگر، یک ماه دیگر بازی های لیگ برتر آغاز می گردد. بهتر است هر چه زودتر تمرینات آغاز گردد تا تیم در شرایط تمرینی و مسابقه قرار بگیرد. در اینکه بازیکنان پرسپولیس با صلابت هستند و کادرفنی برنامه دارد، شکی نیست ولی فراموش نکنیم، سپاهان، تراکتور، استقلال و گل گهر سیرجان تمرینات را آغاز کردند و آماده مسابقات می شوند. پرسپولیس در فوتبال حرفه ای احتیاج دارد تا در شرایط فنی و فیزیکی خوبی قرار بگیرد تا از عناوین قهرمانی خود دفاع کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3943

به "پرسپولیس برای جذب این بازیکن اصرار نکند ، 2 خریدی که انجام شد اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای جذب این بازیکن اصرار نکند ، 2 خریدی که انجام شد اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید