چه نوع ویدئوهایی در تیک تاک محبوب می شوند؟ دختری که با دقت درعکس ارسالی نامزدش متوجه خیانت او شد! ویدئوی بسیار کوتاهی که یک میلیون بار دیده شد

به گزارش هنجس بلاگ، صبح امروز خبری در خصوص کوشش یوتیوب برای رقابت با تیک تاک در بخش ویدئوهای کوتاه فرستادم.

چه نوع ویدئوهایی در تیک تاک محبوب می شوند؟ دختری که با دقت درعکس ارسالی نامزدش متوجه خیانت او شد! ویدئوی بسیار کوتاهی که یک میلیون بار دیده شد

برای اینکه اتمسفر تیک تاک را که در ایران هنوز محبوب نیست، درک کنم، به مثالی از یکی از ویدئوهای محبوب اخیر تیک تاک اکتفا می کنم:

معمولا آقایان دچار سندرم ناشی پنداری خانم ها در خصوص امورات فناوری هستند و بنابراین دغدغه های امنیتی لازم را در کنار آنها رعایت نمی نمایند. غافل از اینکه خانم ها اگر لازم باشد به ناگاه همه هارد و محتویات شبکه های اجتماعی و ایمیل های آرشیوی و فضای ابری شما را می توانند با مهارت جستجو نمایند و حتی فایل های حذف شده را بازیابی نمایند!

به تازگی یک کاربر تیک تاک با نام @kayla-paeth ویدئوی خیلی کوتاهی فرستاده که نشان از همین امر دارد. مردی که این کاربر با او چند قرار گذاشته بود، عکسی در اسنپ چت برای او ارسال نموده تا در آن هنر آشپزی خود را هنگام پختن اسپاگتی به رخ بکشد و بیچاره انتظار تحسین یا چیزی نزدیک به آن را داشت.

اما @kayla-paeth با نگاهی مختصر به عکس، متوجه چیزی مهم شد. در بخشی شیشه ای اجاق گاز، بازتاب چیزهایی مشکوکی دیده می شد.

روی این بخش عکس زوم کرد و متوجه شد تصویر زنی است که ناخن مصنوعی دارد و یک دستبند و یک اپل واچ رز گلد در دست دارد.

همین ویدئو تا به حال یک میلیون بار در تیک تاک دیده شده و بیش از 94 هزار بار لایک خورده.

یاد فیلمی نیفتادید؟

فیلم تیغ نورد و آن سکانس مشهور؟

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3424

به "چه نوع ویدئوهایی در تیک تاک محبوب می شوند؟ دختری که با دقت درعکس ارسالی نامزدش متوجه خیانت او شد! ویدئوی بسیار کوتاهی که یک میلیون بار دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه نوع ویدئوهایی در تیک تاک محبوب می شوند؟ دختری که با دقت درعکس ارسالی نامزدش متوجه خیانت او شد! ویدئوی بسیار کوتاهی که یک میلیون بار دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید