کاهش 6 درصدی ترددهای وسایل نقلیه در محورهای برون شهری

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - طی شبانه روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2372 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 6 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

کاهش 6 درصدی ترددهای وسایل نقلیه در محورهای برون شهری

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی ، سامانه های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده ، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2372 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 6 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 11.2 درصد ، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین شرایط محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است

همچنین محورهای چالوس ، فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محور هراز ، آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

امروز همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز،مازندران و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی قابل پیش بینی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2891

به "کاهش 6 درصدی ترددهای وسایل نقلیه در محورهای برون شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 6 درصدی ترددهای وسایل نقلیه در محورهای برون شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید