کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟

به گزارش هنجس بلاگ، پدیده تدریس یا یادگیری مجازی به طبع در سالهایگذشته نسبت به حال رشد بی سابقه ای داشته است که این امر با مدیریت بهینه و انتخابصحیح میتواند پیشرفت های چشمگیری نسبت به کلاس های سنتی و خسته کننده داشته باشد.

کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟

برقراری ارتباط با آموزشمجازی

به گزارش وبلاگ فاما سرور , از مسائل این روزهای دنیا تا مسائل آموزشی که کماکان در فضای سنتی و خسته کندده بدون استانداردهای روز دنیا , دانش آموزان میلی به یادگیری نداشتند, حال آن که کرونا نیز به آناضافه شده , راه حل چیست؟

تنها راه حل آن استفاده از کلاس های مجازی برایتدریس میباشد که از آموزشگها های کوچک تا دانشگاه های بزرگ و شرکت ها و... در گوشهای از سایتشان یک لینک ورود به وبینار یا ورود به کلاس مجازی را مشاهده میکنید.اینامر شاید در سال گذشته و سالهای قبل کمی غیر قابل هضم بود برای جمع کثیری از مردمچرا که با این تفکر به استقبال آن میرفتنت: حضوری یاد نمیگیریم مجازی یادبگیریم؟

کلاس مجازی یا وبینار را در این روزها جزتاپترین گزینه ها برای تدریس میتوان معرفی کرد , چراکه شرکت های کوچک و کلاس های موسیقیکوچک با تدریس آنلاین بزرگتر شده اند و دیگر جبر جغرافیایی در تامین برقراری آموزشبرای آنها محدودیت نیست بلکه میتوانند از تمام دنیا کاربر و دانشچو جذب کنند.ایننکته مثبت ماست.

معرفی کلاس های مجازیآنلاین:

کلاس مجازی آنلاین به محیطی که در آن آموزش وتدریس و جلسه های کاری یا وبینار صورت میپذیرد گفته میشود که بر بستر های مختلفیارایه میشود مثل بیگ بلو باتن, ادبی کانکت و...

معرفی نوع کلاس هایآنلاین:

· کلاس مجازی ویدیو محور: در این نوع کلاس ها بیشتر از ویدیوهای تهیه شده در ضمینههای مختلف استفاده میشود که مدرس بصورت زنده در آن حضور ندارد و صرفا جهت آموزشاستفاده میشود.

· کلاس آنلاین زنده: در این نوع کلاس های هم مدرس و دانشجو یا شرکت بافروشندگان یا وبینار برگزار میشود که بصورت زنده هر دو گروه میتوانند مکاتبه ,تدریس, جلسه کاری , آموزش موسقی , یا کلاس مخصوص دانش آموزان و دانشجویان برگزارشود.

مزایا استفاده ازکلاس آنلاین

1-محدوده جغرافیایی حذف میشود و میتوان در هر کلاسی شرکت کرد.

2-پدیده تدریس مجازی باعث شده تا خستگی های کلاسهای سنتی را حذف کرد و دانش آموزیا دانشجو با محیط جدیدی از تدریس آشنا شده که این امر برای دبیران محترم و اساتیددانشگاه ها هم راحتتر شده است.

3-صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی آلودگی هوا و ترافیکو...

4-مانور بهتر موضوعی در انتخاب دروس و معرفی محسولات یا کلاس های تدریسی.

5-افزایش دقت در ورود و خروج که منجر به آنالیز دقیق کاربر و مدیریت آن میشود کهاین امر برای والدین بسیار موثر خواهد بود.

معرفی سرور بیگ بلو باتن( bigbluebutton)

تعداد محدودی نرمافزار وجود دارند که قابلیت تشکیل و راه اندازی کلاس های آنلاین را دارند که ازبین آنها با توجه به پشتیبانی و فاکتور سرعت و کیفیت بهترین و ساده ترین آنها کهمحیطی کاربر محور را دارند بیگ بلو باتن میباشد که راه اندازی این سرورهای کلاس مجازینیاز به تجربه و تخصص میباشد که گروه شرکت های فاما (فاما سرور) نزدیک به 9 سالتجربه در ضمینه آی تی و 3 سال تجربه کافی در مدیریت و راه اندازی این کلاس ها رادارا میباشد که قیمت های مناسبی را در موضوع سرور مجازی بیگ بلو باتن را دارامیباشد.

چرا فاما سرور؟

تیم فاما سرور با داشتن تجبره کافی و منابعمختلف چندین سال است که در این ضمینه فعالیت میکند , نکته هایی در انتخاب سروربرای کلاس مجازی وجود دارد که نیاز به دارا بودن شرایطی برای راه اندازی آن ها درداخل کشور عزیزماناست, همچنین انتخاب سرورمجازی یا سرور اختصاصی بسته به شراطی تعداد نفرات دارد که قبل از خریدبه شما مشاوره رایگان داده میشود تا بهترین انتخاب و کمترین هزینه را داشته باشید.

فاما سرور دارای دیتاسنتر اختصاصی با پورتنامحدود است که بسته به نیازهای مشتری خدمات با کیفیت تر و سریع تری را نسبت بهراه اندازی و نصب انجام میدهد .

تخفیف ویژه برای مناطق محروم و سرور اسپانسریکلاس آنلاین نیز ارایه میشود.محدودیت منطقه ای را با یک کلیک حذف میکنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1805

به "کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید