یارانه آزمایشگاهی به کاربردی سازی خاتمه نامه ها و پژوهش ها اختصاص یافت

به گزارش هنجس بلاگ، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می گردد.

یارانه آزمایشگاهی به کاربردی سازی خاتمه نامه ها و پژوهش ها اختصاص یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می گردد. شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه این تخفیفات به اعضای خود به آن ها مجال می دهد تا بتوانند ایده ها و طرح های خود را تجاری سازی نمایند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه نمایند.

این یارانه ها که در قالب طرح های تخفیفات دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیات علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت های دانش بنیان، منتخبان پسادکتری و سرآمدان علمی ارائه می گردد وسیله ای برای ترغیب اعضا برای بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات شده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی تا به امروز اعتبارت دریافت خدمات آزمایشگاهی را به تعداد قابل توجهی از مشتریان ارائه داده است؛ به طوری که این اندازه در سال 1400، به بیش از 320 میلیارد ریال رسید و در مجموع سال های فعالیت این باشگاه، بیش از 844 میلیارد ریال یارانه در خدمت کاربردی سازی انتها نامه ها، توسعه پژوهش ها، ارتقای کیفیت محصولات و توسعه فناوری ها نهاده شد.

از مجموع اعتبارات ارائه شده، تا انتها سال 1400، مبلغ 413 میلیارد ریال به اعضای هیئت علمی، 198 میلیارد ریال به دانشجویان و 233 میلیارد ریال نیز به سایر طرح های حمایتی اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3752

به "یارانه آزمایشگاهی به کاربردی سازی خاتمه نامه ها و پژوهش ها اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه آزمایشگاهی به کاربردی سازی خاتمه نامه ها و پژوهش ها اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید