جمعیت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به بیش از 90 هزار نفر رسید

به گزارش هنجس بلاگ، بنا بر اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جمعیت باشگاه مشتریان این شبکه تا به امروز به 91 هزار و 440 نفر رسیده است.

جمعیت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به بیش از 90 هزار نفر رسید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه ها راه اندازی شده است.

این باشگاه در کوشش است تا شرکت ها و محققان دانشگاهی راهی میابنر و مطمئن را برای دست یافتن به خدمات آزماشگاهی طی نمایند. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی با جلب اعتماد کاربران خود جمعیتی 90 هزار نفری را تجربه نموده است.

باشگاه با ارائه تخفیف خدمات ارائه شده به اعضاء نقشی ویژه در بالا رفتن کیفیت و کمیت خدمات آزمایشگاهی کشور دارد. اعضایی از دانشگاه های کشور، موسسات علمی پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، سرآمدان علمی و اعضای پسا دکترای خارج از کشور که از این خدمات استفاده می نمایند.

بنا بر اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جمعیت این باشگاه تا الان به 91 هزار و 440 نفر رسیده است. این آمار تا خاتمه سال گذشته 70 هزار نفر بود.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهریور 94 شروع نموده است و در طی بیش از چهار سال فعالیت، خدمات مختلفی را به اعضاء حقیقی و حقوقی خود ارائه نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1075

به "جمعیت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به بیش از 90 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به بیش از 90 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید