216 پروژه عمرانی در قم افتتاح می شود، کلنگ زنی 5 پروژه

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد دلاوری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گزارشی از برنامه های هفته دولت در استان قم ارائه کرد و افزود: در این هفته 221 پروژه عمرانی با با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

216 پروژه عمرانی در قم افتتاح می شود، کلنگ زنی 5 پروژه

وی اظهار کرد: این پروژه ها در زمینه های تأسیسات زیربنایی و زیرساختی، عمران شهری و روستایی، مسکن، خدمات گردشگری، بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، کشاورزی و... است که با تلاش های 15 دستگاه اجرایی و بهره مندی از اعتبارات ملی، استانی و استفاده از تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح می شود.

دلاوری، گازرسانی به روستاها، تقویت شبکه توزیع برق و تأمین روشنایی معابر، بهسازی و زیرسازی و آسفالت معابر و شوارع، احداث بوستان ها، جدولگذاری و اصلاح هندسی معابر، احداث پایگاه های آتش نشانی، اجرای 9 طرح هادی روستایی، ساخت راه های روستایی، احداث پایگاه های بهداشتی، ساخت مجتمع های توانبخشی و... را از جمله این پروژه ها گفت.

به گفته معاون عمرانی استاندار قم، در بخش مسکن 3500 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان آماده واگذاری به متقاضیان است.

دلاوری، تعهد استان قم در زمینه ساخت مسکن مهر را 46 هزار واحد بیان کرد و اضافه کرد: تا به امروز 41 هزار و 500 واحد مسکن مهر در قم تحویل متقاضیان شده که از این تعداد 12 هزار واحد در دولت یازدهم بوده و امیدواریم 4500 واحد باقی مانده تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی تأکید کرد: قطعه اول محور قم - نیزار، اجرای شبکه های آبیاری تحت فشار، احداث استخرهای دومنظوره، واحدهای دامداری و فرآوری پسته، واحد تهیه خوراک دام و طیور، طرح های بیابان زدایی و نهال کاری در بوستان ثامن الائمه(ع)، احداث هتل و مراکز گردشگری، احداث 5 مدرسه با 52 کلاس درس و احداث سالن ورزشی با بیش از 10 هزار متر مربع و ... از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

افتتاح دو پروژه مهم صنعتی با حضور لاریجانی

در هفته دولت دو پروژه مهم بخش صنعت که با اختصاص 141 میلیارد تومان برای اتمام آنها هزینه شده، بیشترین اعتبارات پروژه های این هفته را به خود اختصاص داده، با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری می رسد.

دلاوری یکی از این پروژه ها را واحد تولید کپسول های گاز سی ان جی با ظرفیت تولید 460 هزار واحد کپسول در سال گفت.

به گفته معاون عمرانی استاندار قم، واحد تولید مس سودآور با ظرفیت 60 هزار تن در سال یکی دیگر از این پروژه های مهم است.

وی اعتبار اجرای 5 پروژه ای که در هفته دولت کلنگ زنی می شود را سه میلیارد تومان گفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 302

به "216 پروژه عمرانی در قم افتتاح می شود، کلنگ زنی 5 پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "216 پروژه عمرانی در قم افتتاح می شود، کلنگ زنی 5 پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید