شروع پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از امروز 6 مرداد ماه

به گزارش هنجس بلاگ، گروه صنعتی ایران خودرو پنجمین پیش فروش یکساله محصولات خود در امسال را از امروز (چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم شروع نموده و این بار به مدت چهار روز (تا خاتمه روز شنبه 9 مرداد ماه) به اجرا می گذارد.

شروع پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از امروز 6 مرداد ماه

پنجمین مرحله پیش فروش حداکثر یکساله محصولات ایران خودرو در امسال در حالی اجرا می شود که ثبت نام مرحله قبلی حدودا دو هفته پیش (20 تیرماه) با عرضه پنج محصول برگزار گردید.

اکنون این خودروساز در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، ثبت نام برای مرحله نو پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را از امروز چهارشنبه) شروع نموده و به مدت چهار روز به اجرا می گذارد. موعد تحویل تمامی خودروها از خرداد تا مردادماه سال 1401 و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان مشخص شده است.

لازم به یادآوری است که متقاضیان، پیش از قرعه کشی و مشخص برندگان این مرحله از پیش فروش، واریز وجهی نخواهند داشت. به تازگی هم این گروه صنعتی، اطلاعیه ای را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و آگاهی بخشی به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو صادر کرد که ضمن آن به مشتریان و متقاضیان خودرو نسبت به روش های متنوع و نو کلاهبرداری در بازار خودرو هشدار داد.

در پنجمین مرحله از پیش فروش حداکثر یکساله محصولات ایران خودرو در سال 1400 هم همانند روال همه طرح های فروش خودروسازان، مشتریان نهایی پس از سرانجام مهلت ثبت نام (سرانجام روز شنبه/ 9 مرداد ماه) به طریق قرعه کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص خواهند شد. لیست منتخبان حداکثر سه روز پس از مراسم سرانجام مهلت ثبت نام به وسیله سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می شود و برندگان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی الحساب خودرو را مطابق جدول به وسیله همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت نمایند.

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی الحساب به وسیله افراد منتخب در مدت مشخص شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی خواهد شد. بعلاوه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می شود.

طبق روال، شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش همانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

بعلاوه امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود، کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم به وسیله متقاضی انتخاب می شود، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد و گارانتی خودرو هم پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود. ضمن اینکه در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو هم الزامی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3417

به "شروع پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از امروز 6 مرداد ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از امروز 6 مرداد ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید