آمار تازه کرونا در آمریکای مرکزی

به گزارش هنجس بلاگ، با افزایش دقیقه به دقیقه شمار مبتلایان به بیماری همه گیر کووید-19 درکشورهای آمریکای مرکزی، این منطقه در یک هفته اخیر رکورد تازه ای در آمار ابتلا و فوتی را به ثبت رساند.

آمار تازه کرونا در آمریکای مرکزی

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری افه، فرایند صعودی هر دو نمودار آمار ابتلا و جانباختگان بیماری کوید-19 در هفته اخیر در منطقه آمریکای مرکزی با ثبت بیش از 9 هزار و 800 مورد بیمار جدید و 215 مورد فوتی، رکورد زد.

بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده از کشورهای حوزه آمریکای مرکزی از جمله پاناما، گواتمالا و هندوراس، تا کنون بیش از 45 هزار و 500 نفر در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شده و افزون بر یکهزار و 255 نفر جان خود را از دست داده اند.

سرعت بالای گسترش ویروس کرونا این هفته در قاره آمریکا به قدری بود که شمار مبتلایان در مجموع کشورهای این قاره به بیش از سه میلیون و 900 هزار نفر رسید.

آمریکا با بیش از دو میلیون و 160 هزار مبتلا و برزیل با حدود 870 هزار مبتلا به کووید-19، در صندلی اول و دوم جدول دنیای شمار مبتلایان به این بیماری قرار دارند.

فرایند شیوع سریع ویروس نوظهور کرونا که در شروع قاره اروپا را تحت تاثیر قرار داد، در ماه های اخیر دامنه تهدید خود را در قاره پهناور آمریکا گسترش داده است؛ شیوع افسار گسیخته ای که بر اساس هشدار سازمان بهداشت دنیای تا پیش از کشف واکسن، زندگی انسان را دستخوش تغییرات زیادی خواهد نمود. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1079

به "آمار تازه کرونا در آمریکای مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تازه کرونا در آمریکای مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید