آمل میزبان دائمی اردوهای تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 شد

به گزارش هنجس بلاگ، مسعود قاسمی در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: این انتخاب در پی برخورداری امکانات مناسب سالن و شرایط تمرینی از سوی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل ونیز حمایت مالی که از تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 دارد، اجرا شده است.

آمل میزبان دائمی اردوهای تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 شد

وی اضافه نمود: باشگاه کاله مازندران از سال 2016 تا به امروز تیمی را تحت عنوان تیم ملی بسکتبال جوانان 2020 ایران به طور کامل حمایت داشته و فصل گذشته نیز با همین نفرات با نام کوچین آمل در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور حضور داشت و عملکرد قابل قبولی از خود برای جای گذاشت.

انتخاب کادر فنی تیم ملی جوانان 2024

مدیرتیم های ملی بسکتبال ادامه داد، خوشبختانه از سوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 انتخاب شدند که بر این اساس، بهرام رمضان سرمربی و داریوش شجاع و حمید خلیلی مربی و ناشر رضایی به عنوان مربی بدنساز این تیم هستند.

قاسمی شرح داد، امیدوار هستیم با تجربه انتخاب تیم ملی جوانان 2020، تیم ملی جوانان 2024 نیز در راستای پشتوانه سازی نسل های طلایی بسکتبال کشور ادامه دار باشد.

دعوت از تیم های ملی کشورها برای حضور در تورنمنت جوانان ایران مدیرتیم های ملی بسکتبال در ادامه با اشاره به اینکه حداقل تا یک سال آینده که بازیکنان تازه دعوت شده به هماهنگی های فنی و حرفه ای برسند، مسابقات خاصی نخواهیم داشت و فقط برگزاری اردوها خواهد بود، گفت: حضور در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور با توجه به شرایط فیزیکی بدنی که دارند، را پیش بینی کردیم که درصورت مساعد بودن شرایط، این تیم را دراین مسابقات شرکت خواهیم داد.

قاسمی ادامه داد، البته در صورت فراهم شدن برخی شرایط از کشورهای خارجی صاحب سبک بسکتبال نیز برای بازی های محبت آمیز وتورنمنت چند جانبه دعوت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 ایران روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال درآکادمی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل شروع شد، دراین اردو که با هدف پشتوانه سازی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 ومسابقات جهانی برگزار می شود، 12 بازیکن منتخب استان های شمالی و شرقی کشور تا روز چهارشنبه 22 فروردین حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3082

به "آمل میزبان دائمی اردوهای تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمل میزبان دائمی اردوهای تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید