ابتلای 4 هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه ای بیان نمود در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش کرونای 4052 نفر دیگر در این کشور، مثبت شده است.

ابتلای 4 هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه ای گفت در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش کرونای 4052 نفر دیگر در این کشور، مثبت شده است.

در اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس آمده است با ابتلای بیش از 4 هزار نفر دیگر به کووید در این کشور، اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 4 میلیون و 345 هزار و 788 نفر می رسد.

براساس این اطلاعیه همچنین در 24 ساعت اخیر، 56 نفر دیگر در انگلیس، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و شمار قربانیان کووید در این کشور، به 126 هزار و 713 نفر رسید.

مرکز ملی آمار انگلیس این هفته در تازه ترین گزارش گفت تا به امروز بیش از 150 هزار گواهی فوت در این کشور صادر شده که در آن ها علت مرگ، ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید، جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می کند.

به گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، از 150 هزار و 615 نفری که به علت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باخته اند، 55 هزار و 407 نفر (37 درصد)، از ابتدای سال جدید میلادی، قربانی کووید شده اند. ایوینینگ استاندارد نوشت بیش ترین شمار قربانیان کووید در انگلیس، در 19 ژانویه، 30 دی ماه قربانی این همه گیری شدند که در آن روز هزار و 469 نفر جان باختند.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گفت تا به امروز نزدیک 31 میلیون نفر در انگلیس، دوز اول واکسن کرونا و حدود 4 میلیون نفر نیز هر دو دوز این واکسن را دریافت کرده اند. به گزارش این شبکه تلویزیونی، بدین ترتیب اکنون حدود نیمی از جمعیت انگلیس، علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

در خبری دیگر در ارتباط با تبعات اقتصادی کرونا در انگلیس، شرکت بیمه لویدز انگلیس گفت به علت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت (Brexit) و همه گیری کووید 19، در سالی که گذشت 6.2 میلیارد پوند زیان کرد.

روزنامه گاردین نوشت شرکت بیمه لویدز لندن، در سال 2019 میلادی، 2.5 میلیارد پوند سود داشت، اما پارسال، همه گیری ویروس کرونا، 3.4 میلیارد پوند هزینه برای این شرکت به همراه داشت. به نوشته گاردین، شرکت بیمه لویدز به منظور پرداخت خسارت به مشتریانی که به علت برگزیت و کرونا، خواهان غرامت شده بودند، پارسال 33.9 میلیارد پوند پرداخته است.

گاردین به نقل از جان نیل (John Neal)، مدیرعامل شرکت لویدز نوشت در سال پر چالشی که بحران سلامت را برای جهانیان پدید آورد - که نمونه آن دیده نشده بود - شمار درخواست غرامت مشتریان این بیمه، به شدت افزایش یافت.

وی اضافه کرده است: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و همه گیری کووید، شرایط بی ثباتی را پدید آورد و بر خسارات شرکت های بیمه اضافه کرد.

برگزیت و کرونا موجب شده است هزاران شرکت در انگلیس ورشکست شوند یا در آستانه ورشکستگی قرار گیرند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2984

به "ابتلای 4 هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 4 هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید