انگلیس ابتلای حدود 56 هزار نفر به کرونا را تأیید کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، داده های رسمی دولت انگلیس نشان می دهد که ظرف 24 ساعت گذشته در این کشور 55،892 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است که نسبت به یک روز قبل از آن (چهارشنبه) افزایشی 10 درصدی را نشان می دهد.

انگلیس ابتلای حدود 56 هزار نفر به کرونا را تأیید کرد

طبق همین داده ها، در شبانه روز گذشته 964 نفر از بیماران کرونایی در انگلیس جان خود را بر اثر عوارض ناشی از این بیماری از دست داده اند.

این در حالی است که روز چهارشنبه شمار مبتلایان در انگلیس رقم 50،023 نفر و تعداد جانباختگان 981 نفر اعلام شد.

به گزارش خبرنگاران، سه شنبه گذشته بیمارستان اضطراری نایتین گیل (Nightingale) در شهر لندن که به یاری ارتش انگلیس در ماه مارس امسال میلادی و برای پذیرش موج فزاینده بیماران کرونایی برپا شده بود؛ از بیم شیوع گسترده کرونای انگلیسی به حال آماده باش درآمد.

شبکه اسکای نیوز در گزارشی به نقل از یک سخنگوی وزارت بهداشت انگلیس با تأیید این خبر که بیمارستان نایتین گیل در حالت آماده باش به سر می برد و قرار است برای یاری به بیمارستان های پایتخت و در صورت احتیاج مورد استفاده قرار گیرد، نوشت که ضروری است مردم لندن مراقبت های بیشتری برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس انجام دهند؛ چون در غیر این صورت افزایش نرخ مرگ و میر اجتناب ناپذیر خواهد بود.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز همچنین در گزارشی گفت که پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا و بستری شدن بیش از 20 هزار نفر در بخش های مراقبت ویژه؛ بیماران برای پیدا شدن تخت خالی تا 6 ساعت بیرون از بیمارستان میدوی (Medway) در کنت واقع در انگلیس، در داخل آمبولانس ها منتظر ماندند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2410

به "انگلیس ابتلای حدود 56 هزار نفر به کرونا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس ابتلای حدود 56 هزار نفر به کرونا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید